Felles skravle 2015

ååh. det er så typisk ;) du får få mannen til å ta i ett tak så du får sovet en time :)
He he ja, han har bare så dårlig med pupp :P Blir greiere når vi kan gi en flaske i ny og ned, men det er en stund til enda syns jeg :)

Sier du det? Min røyter nesten aldri, hvertfall ikke slik at jeg må støvsuge. Trodde pelsen dems var ganske lik?

Altså, det at det bør støvsuges er jo fordi det er lenge siden sist. Men ja, hun røyter en god del. Det er korte hår, og de synes egentlig ikke, men det synes på sokkene våre...

(også er jeg vagt inne på at det kan skyldes at hun jo har en kronisk sykdom som når den ikke er optimalt regulert medfører at hun mister pelsen)

He he ja, han har bare så dårlig med pupp :p Blir greiere når vi kan gi en flaske i ny og ned, men det er en stund til enda syns jeg :)

Menn er dårlige på pupp ja.

og flaske.... jo, det tok guttuingen en gang da han var... en måned eller to? Aldri igjen, egentlig.... Jentungen tok ikke smokk engang...

Menn er dårlige på pupp ja.

og flaske.... jo, det tok guttuingen en gang da han var... en måned eller to? Aldri igjen, egentlig.... Jentungen tok ikke smokk engang...
Ikke sant. Sutt har vi bare såvidt begynt å prøve oss på. Hun er 11 dager idag, men ammingen er godt etablert allerede heldigvis

Last edited:
kjenner til den... krever oppmerksomhet når man skal spise.. her har hun en periode nå der hun er forferdelig til mammadalt
Høres litt slitsomt ut :P He he men det er koselig også da. Lillemor roer seg veldig hos meg, men får hun ligge på brystet til pappa så er det topp også :)

Fine hunden.

Vi har ikke en vanlig rase vi heller, vi har en pinchertispe

Altså, det at det bør støvsuges er jo fordi det er lenge siden sist. Men ja, hun røyter en god del. Det er korte hår, og de synes egentlig ikke, men det synes på sokkene våre...

(også er jeg vagt inne på at det kan skyldes at hun jo har en kronisk sykdom som når den ikke er optimalt regulert medfører at hun mister pelsen)

Vår røyter i perioder, men det er mye mer sånne dotter unna sofaen og slikt når hun ikke røyter også, så noe mister hun hele tiden tror jeg.

Back
Topp