Jeg liker ikke konseptet, tror ikke jeg kommer til å se.
Jeg er rett og slett ikke sikker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg liker ikke konseptet, tror ikke jeg kommer til å se.
Snittet har gått ned... har det ikke?
Mannen er hos en kompis. Jeg fryser og laget meg en kopp kakao. Har jo menssmerter og synes synd på meg selv, så da er det lov. Har hatt lyst på kakao i en uke (har vel nevnt det flere ganger og), men det har ikke blitt noe av, så da var det også litt ekstra lov.
Synes forresten ikke like synd på meg selv i dag som i går, bedre humør i dag.
Enten kl 20 eller 21.45, husker i fartaNår går farmen da? Følger ikke med der i år.![]()
Jeg er rett og slett ikke sikker.
Kakao er ca alltid lov...
Jerver begynt kakaoaesongen på jobb... Bør begrense meg....
Det gikk for i starten, og roligere nå ja.Jo, veldig. 30. plassen har like mange innlegg på denne oppdateringen som oppdateringen i dag morges. Og nå er det kun 32 personer som er i rute til å få 1200 innlegg til 31. oktober. Det er også et "hopp" mellom 27. plass på listen og 28. plass på listen, hele 163 innlegg faktisk. Så det ser ut som konkurransen eventuelt blir 28. - 32. plass, sånn som det ser ut akkurat nå. MEN det er tidlig enda, vi får vente og se.
I starten var det mellom 37 og 42 personer som lå i rute for å få 1200 innlegg, og 30. plassen hadde et dagssnitt tilsvarende 2200 innlegg i slutten av oktober. Nå er snittet til 30. plassen nærmere 1600.
Det er jo kjekt at det ikke blir kjempe hett... det hadde blitt maange innlegg om det fortsatte slikt. Men tror mange drøyer den og slår til den siste uka.Jo, veldig. 30. plassen har like mange innlegg på denne oppdateringen som oppdateringen i dag morges. Og nå er det kun 32 personer som er i rute til å få 1200 innlegg til 31. oktober. Det er også et "hopp" mellom 27. plass på listen og 28. plass på listen, hele 163 innlegg faktisk. Så det ser ut som konkurransen eventuelt blir 28. - 32. plass, sånn som det ser ut akkurat nå. MEN det er tidlig enda, vi får vente og se.
I starten var det mellom 37 og 42 personer som lå i rute for å få 1200 innlegg, og 30. plassen hadde et dagssnitt tilsvarende 2200 innlegg i slutten av oktober. Nå er snittet til 30. plassen nærmere 1600.
Jeg slitet, TO ganger har jeg bommet på det i kveld. iPad....Næ. Ikke jeg heller.
Synes du innlegget mitt var "gammelt"?![]()
Jeg liker at du har kakaosesong på jobben.![]()
Tipper på økt takt på slutten ja,og kommet ikke til å føle meg trygg når jeg legger meg siste kvelden....Det er jo kjekt at det ikke blir kjempe hett... det hadde blitt maange innlegg om det fortsatte slikt. Men tror mange drøyer den og slår til den siste uka.
Nei må nok sitte til kl 24Tipper på økt takt på slutten ja,og kommet ikke til å føle meg trygg når jeg legger meg siste kvelden....
Det gikk for i starten, og roligere nå ja.
20.30 begynner det på tvn i allefallEnten kl 20 eller 21.45, husker i farta![]()
HVA får iPad'en til å insistere på at hehe skal være hehr?????
Jeg slitet, TO ganger har jeg bommet på det i kveld. iPad....
Tipper på økt takt på slutten ja,og kommet ikke til å føle meg trygg når jeg legger meg siste kvelden....
Noe sånn.Nei må nok sitte til kl 24![]()