Felles skravle 2015

Sara, du har 46 % flere innlegg enn 31. plassen akkurat nå. Det er ikke sikkert du trenger å være nervøs 31. oktober heller. Og jeg kan godt passe på at jeg tar med totalt antall innlegg alle på 30. - 35./40. plassen har den siste/de siste dagene, så kan man sjekke dem underveis. Selv om de eventuelt skriver på skjulte forum. ;)

Når folk snakker om hvem de vil kaste ut av Norge, så har jeg funnet ut hvem jeg vil kaste ut. Alle de som er dumme. Kan jeg få lov til det? Jeg vet ikke helt hvor jeg skal kaste dem ut hen (men det vet man jo sjelden om de andre folk ønsker å kaste ut heller), men nå går den reklamen for TV-askjonen. Med hun som må bære vann hele dagen. Og da klarte jeg selvfølgelig her en dag å komme meg langt nok ned i en avisartikkel om TV-aksjonen til at jeg så toppen av kommentarfeltet (man skal jo ALDRI lese kommentarfeltet). Der var det selvfølgelig en god gjeng idioter som mener at det er helt teit at vi skal gi penger til prosjekter som skaffer folk rent drikkevann. "De kan vel bare flytte nærmere vannet? Istedenfor å gå hver dag?"

FOLK! Hiv dem ut! Folk altså. Kunnskapsløse folk. :angry5 Sånn. Da fikk jeg tømt kommentarfelt-agget mitt.
Kommentarfeltet er ikke bra for helsahelsa

Sara, du har 46 % flere innlegg enn 31. plassen akkurat nå. Det er ikke sikkert du trenger å være nervøs 31. oktober heller. Og jeg kan godt passe på at jeg tar med totalt antall innlegg alle på 30. - 35./40. plassen har den siste/de siste dagene, så kan man sjekke dem underveis. Selv om de eventuelt skriver på skjulte forum. ;)

Du er lur!

Det er jo kjekt at det ikke blir kjempe hett... det hadde blitt maange innlegg om det fortsatte slikt. Men tror mange drøyer den og slår til den siste uka.

Tja. Jeg tror ikke det blir mange. Du må huske at de som pleier å skrive tusenvis av innlegg allerede er på topp 10 listen. De som ligger under 30. plass pleier ikke å skrive flere hundre innlegg av gangen. MEN man burde fulge med, jeg bare tror ikke det blir veldig mange. 40. plassen har nok innlegg til 11. oktober, men ligger 1 1/2 dag etter, og det før vi er halvveis i måneden. Det er relativt mange innlegg som mangler da.

Kommentarfeltet er ikke bra for helsahelsa

Nei. Kommentarfeltet gir økt blodtrykk og fare for akutt idioti. Jeg kan komme til å si ting høyt som jeg ikke burde si.

Tja. Jeg tror ikke det blir mange. Du må huske at de som pleier å skrive tusenvis av innlegg allerede er på topp 10 listen. De som ligger under 30. plass pleier ikke å skrive flere hundre innlegg av gangen. MEN man burde fulge med, jeg bare tror ikke det blir veldig mange. 40. plassen har nok innlegg til 11. oktober, men ligger 1 1/2 dag etter, og det før vi er halvveis i måneden. Det er relativt mange innlegg som mangler da.
Ja ikke like enkelt å hente inn. Spesielt ikke på slutten når de andre øker tempo også

Og da er helselappen min bestemt, det blir svømmehallen

Reelt sett har du rett. At jeg kan komme til å stresse på slutten likevel..... Ja

Husk at jeg antakelig begynner å spotte og føle for å droppe bv siste uka av okt...

Har jeg skrevet 20 enda tro? Er jeg over 1000 i morgen tidlig?

Back
Topp