Felles skravle 2015

Snittet har gått ned... har det ikke?

Jo, veldig. 30. plassen har like mange innlegg på denne oppdateringen som oppdateringen i dag morges. Og nå er det kun 32 personer som er i rute til å få 1200 innlegg til 31. oktober. Det er også et "hopp" mellom 27. plass på listen og 28. plass på listen, hele 163 innlegg faktisk. Så det ser ut som konkurransen eventuelt blir 28. - 32. plass, sånn som det ser ut akkurat nå. MEN det er tidlig enda, vi får vente og se.

I starten var det mellom 37 og 42 personer som lå i rute for å få 1200 innlegg, og 30. plassen hadde et dagssnitt tilsvarende 2200 innlegg i slutten av oktober. Nå er snittet til 30. plassen nærmere 1600.

Mannen er hos en kompis. Jeg fryser og laget meg en kopp kakao. Har jo menssmerter og synes synd på meg selv, så da er det lov. Har hatt lyst på kakao i en uke (har vel nevnt det flere ganger og), men det har ikke blitt noe av, så da var det også litt ekstra lov. :p

Synes forresten ikke like synd på meg selv i dag som i går, bedre humør i dag.

Kakao er ca alltid lov...

Jerver begynt kakaoaesongen på jobb... Bør begrense meg....

Kakao er ca alltid lov...

Jerver begynt kakaoaesongen på jobb... Bør begrense meg....

Jeg liker at du har kakaosesong på jobben. :)

Jo, veldig. 30. plassen har like mange innlegg på denne oppdateringen som oppdateringen i dag morges. Og nå er det kun 32 personer som er i rute til å få 1200 innlegg til 31. oktober. Det er også et "hopp" mellom 27. plass på listen og 28. plass på listen, hele 163 innlegg faktisk. Så det ser ut som konkurransen eventuelt blir 28. - 32. plass, sånn som det ser ut akkurat nå. MEN det er tidlig enda, vi får vente og se.

I starten var det mellom 37 og 42 personer som lå i rute for å få 1200 innlegg, og 30. plassen hadde et dagssnitt tilsvarende 2200 innlegg i slutten av oktober. Nå er snittet til 30. plassen nærmere 1600.
Det gikk for i starten, og roligere nå ja.

Det er jo kjekt at det ikke blir kjempe hett... det hadde blitt maange innlegg om det fortsatte slikt. Men tror mange drøyer den og slår til den siste uka.

HVA får iPad'en til å insistere på at hehe skal være hehr?????

Det er jo kjekt at det ikke blir kjempe hett... det hadde blitt maange innlegg om det fortsatte slikt. Men tror mange drøyer den og slår til den siste uka.
Tipper på økt takt på slutten ja,og kommet ikke til å føle meg trygg når jeg legger meg siste kvelden....

Når folk snakker om hvem de vil kaste ut av Norge, så har jeg funnet ut hvem jeg vil kaste ut. Alle de som er dumme. Kan jeg få lov til det? Jeg vet ikke helt hvor jeg skal kaste dem ut hen (men det vet man jo sjelden om de andre folk ønsker å kaste ut heller), men nå går den reklamen for TV-askjonen. Med hun som må bære vann hele dagen. Og da klarte jeg selvfølgelig her en dag å komme meg langt nok ned i en avisartikkel om TV-aksjonen til at jeg så toppen av kommentarfeltet (man skal jo ALDRI lese kommentarfeltet). Der var det selvfølgelig en god gjeng idioter som mener at det er helt teit at vi skal gi penger til prosjekter som skaffer folk rent drikkevann. "De kan vel bare flytte nærmere vannet? Istedenfor å gå hver dag?"

FOLK! Hiv dem ut! Folk altså. Kunnskapsløse folk. :angry5 Sånn. Da fikk jeg tømt kommentarfelt-agget mitt.

• Liker
Reactions: EJ
Det gikk for i starten, og roligere nå ja.

Mye roligere nå. Helt greit for meg. Skal fortsette å ha god avstand til 31. plass, men det ser ut som kan gå greit med noen skravleøkter.

HVA får iPad'en til å insistere på at hehe skal være hehr?????

Jeg lurer også på noen av greiene iPad'en mener at jeg forsøker å si.

Tipper på økt takt på slutten ja,og kommet ikke til å føle meg trygg når jeg legger meg siste kvelden....

Tja. Det kommer an på forspranget ditt da.

Back
Topp