Felles skravle 2015

Mens jeg datt ned 4 plasser :o

Det er litt sånne "puljer". Du har bare 88 innlegg til 10. plass, mens du ligger 234 innlegg foran 20. plassen. Enda du i nummer er midt i mellom. ;)

Ja, jeg tror det. Med den farta jeg raste ned er jeg langt under 30 slutten av mnd!

Neppe. Det siste halvannet døgnet har du skrevet 47. innlegg og 30. plassen 76. Om 30. plassen og du fortsetter med det samme resten av oktober så har du fortsatt flere innlegg enn 30. plassen. ;) (Du har jo nesten dobbelt som mange innlegg som 31. plassen. :p)

Neppe. Det siste halvannet døgnet har du skrevet 47. innlegg og 30. plassen 76. Om 30. plassen og du fortsetter med det samme resten av oktober så har du fortsatt flere innlegg enn 30. plassen. ;) (Du har jo nesten dobbelt som mange innlegg som 31. plassen. :p)
Fornuften vår! Det er du!

Men jeg får ikke skravlet mye... Fredag - lørdag natt er vi i bryllup og tirsdag morgen - torsdag kveld er jeg i Trondheim. Men får bare ta igjen med masse innlegg disse dagene her og når jeg er hjemme :D

Men jeg får ikke skravlet mye... Fredag - lørdag natt er vi i bryllup og tirsdag morgen - torsdag kveld er jeg i Trondheim. Men får bare ta igjen med masse innlegg disse dagene her og når jeg er hjemme :D
Ja du må skravle når du har fri, for når du er til meg skal vi ha bv fri :D

Det var poenget mitt. Du har så mange innlegg at du trenger ikke skravle mye resten av måneden. Det er jo ikke noe farlig om du går nedover på listen, du kommer til å være på topp 30. ;)

Da ligger både jeg å mannen med diare og oppkast. Heldigvis har ikke frøkena det. Har hatt influensa følelse hele helgen og i dag brøt den gjennom.

Back
Topp