Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så mye nå men hvertfall senere i kveldHei heiEr dere her i kveld?
Du kommer vel når mc begynner? I dag må jeg kombinere det med farmenIkke så mye nå men hvertfall senere i kveld
Du kommer vel når mc begynner? I dag må jeg kombinere det med farmen
OkeiEr litt fra og til nå grunn av legging og barn.
Kommer ordentlig når de er i seng.
Dersom de ikke er i seng til MC så pauser jeg bare
Vi kan prøve, men jeg er som vanlig mer aktiv på andre tider en 18-20. Så, senere?I første omgang kunne jeg tenke med å nå 900, men 950 hadde ikke vært å forakte..
Senere, jaHei heiEr dere her i kveld?
Får håpe de har lyst til og legge seg i kveld daNå går jeg på badet med ungene, så....
Delvis... er syk enda...Hei heiEr dere her i kveld?
Hva driver du med da?Delvis...
Da er første i seng..OkeiLykke til
![]()
Vi kan prøve, men jeg er som vanlig mer aktiv på andre tider en 18-20. Så, senere?
Bare en igjenDa er første i seng..
Er syk enda.. ligger på sofaen og slapper av. Vurderer å legge meg snart, men har jo ligget nesten hele dagen.Hva driver du med da?
Huff daEr syk enda.. ligger på sofaen og slapper av. Vurderer å legge meg snart, men har jo ligget nesten hele dagen.
Lurer på om det er maten vi spiste ute i går. Fikk vanvittig diaré etter en stund. Å det har bare ballet på seg. Samme med mannen. Vi bestilte det samme. Frøkenen er heldigvis frisk endaHuff daSå kjedelig
![]()
Vi får se hvor lenge jeg få lov til å sitteDeilig å sette seg i sofaenNå er det tid for masterchef
Usj... Hørtes ut som dere kanskje fikk litt dårlig mat jaLurer på om det er maten vi spiste ute i går. Fikk vanvittig diaré etter en stund. Å det har bare ballet på seg. Samme med mannen. Vi bestilte det samme. Frøkenen er heldigvis frisk enda