Jepp, raser jeg også.Nå går det fort nedover på lista gitt![]()
Kanskje vi får ta en skravle kveld i kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, raser jeg også.Nå går det fort nedover på lista gitt![]()
Ja, jeg tror det. Med den farta jeg raste ned er jeg langt under 30 slutten av mnd!Jepp, raser jeg også.
Mens jeg datt ned 4 plasser![]()
Ja, jeg tror det. Med den farta jeg raste ned er jeg langt under 30 slutten av mnd!
Mulig jeg blir med littJepp, raser jeg også.
Fornuften vår! Det er du!Neppe. Det siste halvannet døgnet har du skrevet 47. innlegg og 30. plassen 76. Om 30. plassen og du fortsetter med det samme resten av oktober så har du fortsatt flere innlegg enn 30. plassen.(Du har jo nesten dobbelt som mange innlegg som 31. plassen.
)
Men jeg får ikke skravlet mye... Fredag - lørdag natt er vi i bryllup og tirsdag morgen - torsdag kveld er jeg i Trondheim. Men får bare ta igjen med masse innlegg disse dagene her og når jeg er hjemmeNeppe. Det siste halvannet døgnet har du skrevet 47. innlegg og 30. plassen 76. Om 30. plassen og du fortsetter med det samme resten av oktober så har du fortsatt flere innlegg enn 30. plassen.(Du har jo nesten dobbelt som mange innlegg som 31. plassen.
)
Du ligger godt ann endaNå går det fort nedover på lista gitt![]()
Ja du må skravle når du har fri, for når du er til meg skal vi ha bv friMen jeg får ikke skravlet mye... Fredag - lørdag natt er vi i bryllup og tirsdag morgen - torsdag kveld er jeg i Trondheim. Men får bare ta igjen med masse innlegg disse dagene her og når jeg er hjemme![]()
Skal hun til trheim å besøke deg?Ja du må skravle når du har fri, for når du er til meg skal vi ha bv fri![]()
Men jeg får ikke skravlet mye... Fredag - lørdag natt er vi i bryllup og tirsdag morgen - torsdag kveld er jeg i Trondheim. Men får bare ta igjen med masse innlegg disse dagene her og når jeg er hjemme![]()
JappSkal hun til trheim å besøke deg?![]()
Så koselig! Kjente dere hverandre fra før eller blitt kjent via bv?Japp![]()
Blitt kjent via bv ^^Så koselig! Kjente dere hverandre fra før eller blitt kjent via bv?![]()
Æsj, ikke mer enn 170 mellom med og 30. plass.
Æsj, ikke mer enn 170 mellom med og 30. plass.
Det bør jeg få gjort noe med
Da får vi skravle litt i kveld da
Jeg skal jo bare jobbe... kanskje sykle en halvtime, dusje og lage baby
Klart vi kan skravle en hundre innlegg eller noe
Teller vi?