Det lekker litt ved pipa, har alltid gjort det og når det regner sidelengs renner det litt inn...Oi, hva hadde skjedd? Vannlekkasje er ikke noe å trakte etter, så skjønner fortvilelsen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det lekker litt ved pipa, har alltid gjort det og når det regner sidelengs renner det litt inn...Oi, hva hadde skjedd? Vannlekkasje er ikke noe å trakte etter, så skjønner fortvilelsen!
Skyndt deg!!Ser ut som om jeg akkurat ikke kommer til å klare 800 før oppdateringen![]()
Bør nesten få en taktekker til å se på det da?Det lekker litt ved pipa, har alltid gjort det og når det regner sidelengs renner det litt inn...
Skyndt deg!!
Kommer helt an på barneTV det.
Syns den derre Rodde, og hun lille jenta og bjørner som er på lørdager tidvis kan være rett så morsomt
Ahh, så kjedelig da. Bra det ikke ble helt krise i dagDet lekker litt ved pipa, har alltid gjort det og når det regner sidelengs renner det litt inn...
Hvordan gikk det?Har en 3-4 innlegg til jeg er på 800 tror jeg
Nesten litt godt det skjer i helgen egentlig, for da sitter jeg oppe litt på natta og hører om det slutter å dryppe etter at jeg har fikset littAhh, så kjedelig da. Bra det ikke ble helt krise i dagTypisk at sånt skjer i helga.
Jeg hadde 797...Hvordan gikk det?
Oppdatert..
Sara du har vært skikkelig flink i dag![]()
Da ønsker jeg deg en god natt også har du 800 i morgen tidligJeg hadde 797...
Er nå et innlegg fra 800, så jeg kan stå på det i morgen tidlig
Så bra, da klarte du det virkelig i dagJa, men jeg sjekka mens jeg venta, hun som lå over meg hadde f.eks ikke vært aktiv siden fredag.
Hun over hadde stengt profilen sin, men har ikke skrevet noe siden sist oppdatering tror jeg
Det gjorde det lettere å passere dem, da VAR det bare 50/80 da, ikke 50/80 MER enn dem, som hadde vørt mye mer om de hadde vørt aktive
Lenger opp blir mer krevende *ser på hvem over meg*![]()
Klatret fra 14-10 plass og har nå over 1200 innleggda er det bare å passe på topp 30! Det er jo hanske tett!
Så bra, da klarte du det virkelig i dag![]()
Haha, ja sånn sett er det jo kjektNesten litt godt det skjer i helgen egentlig, for da sitter jeg oppe litt på natta og hører om det slutter å dryppe etter at jeg har fikset litt![]()
Kun jeg som får plass helt innunder der det lekkerHaha, ja sånn sett er det jo kjektBra at du klarer fikse det selv.
Natta, vi skravles i morgenJa, og nå vil jeg legge meg