Ja det ække så greit <3Hun er veldig, veldig ny.
Hun er vant til kontinuerlig mattilførsel gjennom navnestreng, og null anstregelse. Mammas pupp er kos, nærhet og... vips, så sover man
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det ække så greit <3Hun er veldig, veldig ny.
Hun er vant til kontinuerlig mattilførsel gjennom navnestreng, og null anstregelse. Mammas pupp er kos, nærhet og... vips, så sover man
Ha ha lærte at det stimulerer sugereflelsen på sykehuset og i diverse ammebrosjyrer/bøker!For å holde våken???
Vi brukte bestandig den teknikken for å få babyen til å sovne, vi..
Det ble visst seneregod plan det.
Nå, eller senere?
He he ja litt slitsomt i lengdenSå koseligOg i lengden slitsomt
![]()
Sitter og ammer i senga. Frøken trøtt har spist mat i ti mins intervaller i natt og våknet hver halvtime for å ha merHei og hopp... flere som er oppe?
Nei jeg er våken!Rart det ikke er flere som har skrevet her! Sover alle?![]()
Nesten så man tror det. Får håpe hun får sovet en skikkelig dupp. Her holder jeg på å montere siste del av kjøkkenet til frøkenen. Hun skal få det i bursdagsgave, men det er jo mye mer morro om hun får være med å byggeRart det ikke er flere som har skrevet her! Sover alle?![]()
Det gjør viNatta, vi skravles i morgen![]()
Sånt skjerDet ble visst senereHer ble det brått kvelden
Nei, egentlig ikke...Hei og hopp... flere som er oppe?
Ikke alltid man sover selv om man ikke har stått opp..;-)Rart det ikke er flere som har skrevet her! Sover alle?![]()
Saltvannsoppløsning kan du jo bruke .Kan man bruke nesespray ? Jeg kjøpte otrivin med menthol i går og den kunne jeg visst ikke bruke
Du skal bruke minst mulig nesespray som gravid. Saltvann er ok. Men det gjør jo liten nytte...Kan man bruke nesespray ? Jeg kjøpte otrivin med menthol i går og den kunne jeg visst ikke bruke
He he så gøy!Nesten så man tror det. Får håpe hun får sovet en skikkelig dupp. Her holder jeg på å montere siste del av kjøkkenet til frøkenen. Hun skal få det i bursdagsgave, men det er jo mye mer morro om hun får være med å bygge![]()
Sant sant!Ikke alltid man sover selv om man ikke har stått opp..;-)
Nå er jeg ferdigHe he så gøy!