Felles skravle 2015

Hun er veldig, veldig ny.

Hun er vant til kontinuerlig mattilførsel gjennom navnestreng, og null anstregelse. Mammas pupp er kos, nærhet og... vips, så sover man
Ja det ække så greit <3

Hei og hopp... flere som er oppe?

Hei og hopp... flere som er oppe?
Sitter og ammer i senga. Frøken trøtt har spist mat i ti mins intervaller i natt og våknet hver halvtime for å ha mer :P trøtt! Må få i henne et skikkelig måltid nå :)

Rart det ikke er flere som har skrevet her! Sover alle? :D

Rart det ikke er flere som har skrevet her! Sover alle? :D
Nesten så man tror det. Får håpe hun får sovet en skikkelig dupp. Her holder jeg på å montere siste del av kjøkkenet til frøkenen. Hun skal få det i bursdagsgave, men det er jo mye mer morro om hun får være med å bygge ;)

Kan man bruke nesespray ? Jeg kjøpte otrivin med menthol i går og den kunne jeg visst ikke bruke

Kan man bruke nesespray ? Jeg kjøpte otrivin med menthol i går og den kunne jeg visst ikke bruke
Du skal bruke minst mulig nesespray som gravid. Saltvann er ok. Men det gjør jo liten nytte...

Den største faren er avhengighet, for man blir litt tett i nesen og det er ikke få som er avhengige av nesespray hele svangerskapet og svært mange av dem klarer ikke slutte etterpå heller.

Nesten så man tror det. Får håpe hun får sovet en skikkelig dupp. Her holder jeg på å montere siste del av kjøkkenet til frøkenen. Hun skal få det i bursdagsgave, men det er jo mye mer morro om hun får være med å bygge ;)
He he så gøy!

Breaking bad <3

Back
Topp