Felles skravle 2015

Det lekker litt ved pipa, har alltid gjort det og når det regner sidelengs renner det litt inn...
Bør nesten få en taktekker til å se på det da?

Kommer helt an på barneTV det.
Syns den derre Rodde, og hun lille jenta og bjørner som er på lørdager tidvis kan være rett så morsomt

rodde og kikkan? Liker jeg IKKE

Men årsaken til at jeg ser film sammen med dem er ikke det at jeg LIKER det, men det at det er ukjent stoff og mine kan synes de mest absurde ting er skummelt.

Klatret fra 14-10 plass og har nå over 1200 innlegg :) da er det bare å passe på topp 30! Det er jo hanske tett!

Ahh, så kjedelig da. Bra det ikke ble helt krise i dag:-) Typisk at sånt skjer i helga.
Nesten litt godt det skjer i helgen egentlig, for da sitter jeg oppe litt på natta og hører om det slutter å dryppe etter at jeg har fikset litt;)

Oppdatert..
Sara du har vært skikkelig flink i dag :p

Ja, men jeg sjekka mens jeg venta, hun som lå over meg hadde f.eks ikke vært aktiv siden fredag.

Hun over hadde stengt profilen sin, men har ikke skrevet noe siden sist oppdatering tror jeg

Det gjorde det lettere å passere dem, da VAR det bare 50/80 da, ikke 50/80 MER enn dem, som hadde vørt mye mer om de hadde vørt aktive

Lenger opp blir mer krevende *ser på hvem over meg* :P

Ja, men jeg sjekka mens jeg venta, hun som lå over meg hadde f.eks ikke vært aktiv siden fredag.

Hun over hadde stengt profilen sin, men har ikke skrevet noe siden sist oppdatering tror jeg

Det gjorde det lettere å passere dem, da VAR det bare 50/80 da, ikke 50/80 MER enn dem, som hadde vørt mye mer om de hadde vørt aktive

Lenger opp blir mer krevende *ser på hvem over meg* :P
Så bra, da klarte du det virkelig i dag :)

Klatret fra 14-10 plass og har nå over 1200 innlegg :) da er det bare å passe på topp 30! Det er jo hanske tett!

Der oppe er du ganske så trygg, vil jeg si

Jeg har kommet meg opp på 24, og siden "topp 25" egentlig er målsetninga mi, så er det kurant :)

Back
Topp