Felles skravle 2015

Det som kan være greit er å tenke at hver ting du sier burde være noe nytt på et vis. Så når du hilser på forskjellige folk så kan du stille dem et spørsmål eller tja, følge opp noe dere skravlet om sist. Type "God morgen, fikk du sove i natt til tross for tordenværet?" Da kan du si god morgen til mange (selvfølgelig ikke samme oppfølging/spørsmål til alle, men om det er de du pleier å skravle med så har du vel alltid noe du kan slenge med). :)
Ah, sånn ja!:) da tror jeg nok jeg har vært innenfor!:)

Slik pleier jeg å tenke og, ellerså multi quotet jeg om det er flere :)

Jeg svarer kanskje godmorgen til 2-3 stykker, og har skrevet et annet innlegg eller tre innimellom dem, så det stresser jeg ikke med

12

Jeg svarer kanskje godmorgen til 2-3 stykker, og har skrevet et annet innlegg eller tre innimellom dem, så det stresser jeg ikke med

12
Det går nok greit. Du får en advarsel om du er på grensen :) eller du har trått over;)

Usj da, men blir vel kanskje fort en vane?

for mannen, ja

For bikkja, muligens

For meg? Nope

Men jeg gjør det. På en annen måte da

Han stapper den ned i halsen på henne. Jeg tar en brødbit med leverpostei

Søren om jeg vet om jeg kan det nå lenger, etter at hun er gått over på fettfri diett etter den... var det bukspyttkjertelbetennelse hun fikk? en eller annen sånn indre organ i alle fall.

for mannen, ja

For bikkja, muligens

For meg? Nope

Men jeg gjør det. På en annen måte da

Han stapper den ned i halsen på henne. Jeg tar en brødbit med leverpostei

Søren om jeg vet om jeg kan det nå lenger, etter at hun er gått over på fettfri diett etter den... var det bukspyttkjertelbetennelse hun fikk? en eller annen sånn indre organ i alle fall.
Men bare du putter den inn i ett eller annet så går den nok ned, tror det er værre med katter som er så forsiktige med å hive i seg maten;)

Jeg vet at mine god morgen er innenfor, de er en del av naturlig skravle.

Jeg er oftes av de første som er våken, og sier god morgen, svarer den første som svarer meg og skraver litt, og holser god morgen til andre etterhvert.

Det er naturlig morgenskravle, noe heeeeeeelt annet enn å klokka tre gå gjennom 5 sider med "god morgen" og svare på dem...

HAHAHAHA...

ELLER så kan du dra en Sara og si bare "HEIA" når du ser Lykkeliten i det hun forklarer at man burde si noe mer enn bare hei... Hahaha.. Nå måtte jeg le Sara. :)

Dessverre er jeg på vei ut igjen, som jeg skrev rett over her. Mannen holder meg våken i bytte mot at vi skal se noe hyggelig på TV sammen og han har ordnet kveldsmat, peis og tente lys i stua. Kjærestekveld på en lørdag gitt.

Muligens fordi jeg sa i bilen tidligere i dag;

"Tenk hvis jeg aldri klarer å bære frem et barn?" Hmm.. Han svarte: "Selvfølgelig gjør du det". Like bestemt som han alltid her. Så kjærestekveld nå.

Back
Topp