Det håper jeg at jeg klarer også, er vel 4 fra 1200...Ja, kanskje jeg kommer meg en plass opp på lista når alt kommer til alt?
spørs om jeg er våken lenge nok til å se det.
15
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg at jeg klarer også, er vel 4 fra 1200...Ja, kanskje jeg kommer meg en plass opp på lista når alt kommer til alt?
spørs om jeg er våken lenge nok til å se det.
15
Ah, sånn ja!Det som kan være greit er å tenke at hver ting du sier burde være noe nytt på et vis. Så når du hilser på forskjellige folk så kan du stille dem et spørsmål eller tja, følge opp noe dere skravlet om sist. Type "God morgen, fikk du sove i natt til tross for tordenværet?" Da kan du si god morgen til mange (selvfølgelig ikke samme oppfølging/spørsmål til alle, men om det er de du pleier å skravle med så har du vel alltid noe du kan slenge med).![]()
Slik pleier jeg å tenke og, ellerså multi quotet jeg om det er flere![]()
Usj da, men blir vel kanskje fort en vane?Kronsik
En pille morgen og kveld hele livet
14
Nei, 13, jeg så jo lykkelitn
Det håper jeg at jeg klarer også, er vel 4 fra 1200...
Det går nok greit. Du får en advarsel om du er på grensenJeg svarer kanskje godmorgen til 2-3 stykker, og har skrevet et annet innlegg eller tre innimellom dem, så det stresser jeg ikke med
12
Mange trengte du til det da fra forrige oppdatering ?Jeg forsøker vel å komme meg over 700 eller noe sånn jeg
11
Gleder meg til neste oppdatering, da er jeg over 1200 og kan kontrollere litt inn mot mål![]()
På pm? Eller?Det går nok greit. Du får en advarsel om du er på grenseneller du har trått over
![]()
Hihi, da er det greit å holde seg våken![]()
Er nå på 1201Grattis!Bra jobba det.
På pm? Eller?
Usj da, men blir vel kanskje fort en vane?
Ja, fikk det en gang jeg, da jeg hadde satt igang en lek med 1 ords svar. Da var jeg helt ny og hadde ikke fått med meg konkurransen engangPå pm? Eller?
Det går nok greit. Du får en advarsel om du er på grenseneller du har trått over
![]()
Men bare du putter den inn i ett eller annet så går den nok ned, tror det er værre med katter som er så forsiktige med å hive i seg matenfor mannen, ja
For bikkja, muligens
For meg? Nope
Men jeg gjør det. På en annen måte da
Han stapper den ned i halsen på henne. Jeg tar en brødbit med leverpostei
Søren om jeg vet om jeg kan det nå lenger, etter at hun er gått over på fettfri diett etter den... var det bukspyttkjertelbetennelse hun fikk? en eller annen sånn indre organ i alle fall.
Heia!!!!
Da har jeg ikke fått noen!Ja, advarsler får du på PM.
Slik pleier jeg å tenke og, ellerså multi quotet jeg om det er flere![]()