Ja, jeg vet at du sier heia til meg fordi du blir like yr som jeg blir når du kommer når jeg er her i skravlemodus. <3
Det er visst vært en runde med diskusjon om spamming på Generelt, så moderator har sagt at man ikke trenger å si God morgen mer enn én gang per dag og man kan multiquote om man skal si det til flere andre. Så det foregår ting når jeg tar pause, men jeg er glad det ikke gjelder vår tråd denne gangen kjenner jeg.
Ha en fin kveld du og!
Denne gangen har vi en ryddig og fin tråd
Og det er ikke naturlig at jeg multiquoter når jeg sier god morgen til flere, ettersom jeg sier det til nummer to kanskje en halvtime etter nummer en, fordi det er da denne våkner.
Rett og slett fordi jeg bedriver vanlig morgenskravle. Ikke sånn der spammemorgen. så jeg synes det er greit at de rydder opp litt i hva som er greit jeg. For min måte å starte dagen på, den er langt innenfor, selv om jeg sier god morgen til flere. Fra jeg selv starter klokka seks, til jeg går over til å svare "god formiddag" sånn i ti-tida. Og skravler underveis hele veien. Da er det skravle, ikke spam. Og det er jo slik det skal være- skravling.