Felles skravle 2015

Ja, jeg vet at du sier heia til meg fordi du blir like yr som jeg blir når du kommer når jeg er her i skravlemodus. <3

Det er visst vært en runde med diskusjon om spamming på Generelt, så moderator har sagt at man ikke trenger å si God morgen mer enn én gang per dag og man kan multiquote om man skal si det til flere andre. Så det foregår ting når jeg tar pause, men jeg er glad det ikke gjelder vår tråd denne gangen kjenner jeg. :)

Ha en fin kveld du og!

Denne gangen har vi en ryddig og fin tråd

Og det er ikke naturlig at jeg multiquoter når jeg sier god morgen til flere, ettersom jeg sier det til nummer to kanskje en halvtime etter nummer en, fordi det er da denne våkner.

Rett og slett fordi jeg bedriver vanlig morgenskravle. Ikke sånn der spammemorgen. så jeg synes det er greit at de rydder opp litt i hva som er greit jeg. For min måte å starte dagen på, den er langt innenfor, selv om jeg sier god morgen til flere. Fra jeg selv starter klokka seks, til jeg går over til å svare "god formiddag" sånn i ti-tida. Og skravler underveis hele veien. Da er det skravle, ikke spam. Og det er jo slik det skal være- skravling.

Nei, nå gir jeg meg. Hopper i sengen og satser på jeg sovner fort! Gler meg til å komme tilbake på jobb mandag, så håper morgendagen går raskt. 4dager sykemeldt + helg er mer enn nok kjenner jeg :p

Snakkes sikkert litt i morgen og:) natta:)

Vi har mange greier vi holder på med nå for å få hus og alt annet klart for vinteren, så jeg vet ikke riktig hva vi skal i morgen. Jeg håper jeg får skravlet litt, orker ikke å dette så langt ned på listen, men så er dette de verste dagene å være på BV også da, så jeg må se.
Vi skal hjelpe deg oppover på listen vi:)

Vi har mange greier vi holder på med nå for å få hus og alt annet klart for vinteren, så jeg vet ikke riktig hva vi skal i morgen. Jeg håper jeg får skravlet litt, orker ikke å dette så langt ned på listen, men så er dette de verste dagene å være på BV også da, så jeg må se.

Jeg er med og skravle deg opp en dag du har tid og lyst, vet du!

Denne gangen har vi en ryddig og fin tråd

Og det er ikke naturlig at jeg multiquoter når jeg sier god morgen til flere, ettersom jeg sier det til nummer to kanskje en halvtime etter nummer en, fordi det er da denne våkner.

Rett og slett fordi jeg bedriver vanlig morgenskravle. Ikke sånn der spammemorgen. så jeg synes det er greit at de rydder opp litt i hva som er greit jeg. For min måte å starte dagen på, den er langt innenfor, selv om jeg sier god morgen til flere. Fra jeg selv starter klokka seks, til jeg går over til å svare "god formiddag" sånn i ti-tida. Og skravler underveis hele veien. Da er det skravle, ikke spam. Og det er jo slik det skal være- skravling.
Synes vi har en veldig flott tråd her. Ikke mye tull her inne og ingen sure miner blandt de som deltar ( som jeg vet om);)

Nei, nå gir jeg meg. Hopper i sengen og satser på jeg sovner fort! Gler meg til å komme tilbake på jobb mandag, så håper morgendagen går raskt. 4dager sykemeldt + helg er mer enn nok kjenner jeg :p

sov godt.

Jeg kjenner at jeg GODT hadde tatt ei uke med beskjed om å å slappe av... hadde ikke gledet meg til å gå tilbake heller, tror jeg

*sliten*

Vi snakkes i morgen :) god natt:)

Synes vi har en veldig flott tråd her. Ikke mye tull her inne og ingen sure miner blandt de som deltar ( som jeg vet om);)

Her har vi en ryddig og fin en ja

Jeg glemte forresten det telle til 20 for andre gang-greia, men har nok tatt dem også. fint :)

Oppdatert 20:49
4. Kengu: 1760 (144 %)
7. Liisjja: 1462
8. Huleboer!: 1322
9. Molly: 1261 (105 %)
12. Twinkle: 1129
14. Lovebelly: 1079
17. Mars2015: 1024
20. Lykkeliten: 892 (73 %)
21. trinebeth: 872
22. Fiona84: 842
23. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 771
27. Sara: 656
33. Plomme: 490
37. FruJohnsen: 433
52. Lilla86: 291

30. plassen har 591 (48 %)
31. plassen har 539
35. plassen har 453
40. plassen har 379
100. plassen har 119

Når denne dagen er over har det gått 35 % av oktober, tilsvarende 425 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 37 øverste på listen allerede forbi dagens mål.

I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.

Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200. :)

Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.

Nå har 30. plassen ca 55 innlegg i snitt per dag (591/10,75 dag), tilsvarende omtrent 1715 innlegg etter 31 dager.
What?! Er jeg innafor med antall innlegg?? Jeg som såvidt har vært innom på ei uke! Litt for langt ned på lista ser jeg men dog

sov godt.

Jeg kjenner at jeg GODT hadde tatt ei uke med beskjed om å å slappe av... hadde ikke gledet meg til å gå tilbake heller, tror jeg

*sliten*
Går inn i min 4 uke med "avslapping" til mandag... Gleder meg til jeg begynner å slappe av;)

What?! Er jeg innafor med antall innlegg?? Jeg som såvidt har vært innom på ei uke! Litt for langt ned på lista ser jeg men dog

vi skravler deg opp om du vil.

Det er ikke så mye aktivitet nedi der, så det klarer du

Tar kvelden jeg også:) prøve å se på filmen på tv2, elsker tom hanks filmer:) takk for en flott skravle kveld damer, fått over 200 innlegg i kveld gitt, takket være dere;) vi snakkes i morgen, ha en super natt:)

Tar kvelden jeg også:) prøve å se på filmen på tv2, elsker tom hanks filmer:) takk for en flott skravle kveld damer, fått over 200 innlegg i kveld gitt, takket være dere;) vi snakkes i morgen, ha en super natt:)

sov godt etter filmen da.

Jeg sitter nå her jeg, ei stund til.

Back
Topp