Det skal litt til før du blir slettet, men man kan bli disket fra konkurransen om man ikke oppfører seg og følger regleneJeg har ikke fått advarsel. Jeg er innenfor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal litt til før du blir slettet, men man kan bli disket fra konkurransen om man ikke oppfører seg og følger regleneJeg har ikke fått advarsel. Jeg er innenfor.
Kos deg!!!HAHAHAHA...
ELLER så kan du dra en Sara og si bare "HEIA" når du ser Lykkeliten i det hun forklarer at man burde si noe mer enn bare hei... Hahaha.. Nå måtte jeg le Sara.
Dessverre er jeg på vei ut igjen, som jeg skrev rett over her. Mannen holder meg våken i bytte mot at vi skal se noe hyggelig på TV sammen og han har ordnet kveldsmat, peis og tente lys i stua. Kjærestekveld på en lørdag gitt.
Muligens fordi jeg sa i bilen tidligere i dag;
"Tenk hvis jeg aldri klarer å bære frem et barn?" Hmm.. Han svarte: "Selvfølgelig gjør du det". Like bestemt som han alltid her. Så kjærestekveld nå.
Men bare du putter den inn i ett eller annet så går den nok ned, tror det er værre med katter som er så forsiktige med å hive i seg maten![]()
Så koselig at han er så omtenksom! Kos dere i kveldHAHAHAHA...
ELLER så kan du dra en Sara og si bare "HEIA" når du ser Lykkeliten i det hun forklarer at man burde si noe mer enn bare hei... Hahaha.. Nå måtte jeg le Sara.
Dessverre er jeg på vei ut igjen, som jeg skrev rett over her. Mannen holder meg våken i bytte mot at vi skal se noe hyggelig på TV sammen og han har ordnet kveldsmat, peis og tente lys i stua. Kjærestekveld på en lørdag gitt.
"Tenk hvis jeg aldri klarer å bære frem et barn?" Hmm.. Han svarte: "Selvfølgelig gjør du det". Like bestemt som han alltid her. Så kjærestekveld nå.
Da har jeg ikke fått noen!![]()
Ikke så farlig å få en heller, men om man fortsetter etter en advarsel tror jeg ikke er så heldig...Da har jeg ikke fått noen!![]()
HAHAHAHA...
Det skal litt til før du blir slettet, men man kan bli disket fra konkurransen om man ikke oppfører seg og følger reglene![]()
Sånn jaBare husk at hvis moderator kommer og presiserer noe i en eller annen tråd, så er det ikke sikkert de enda har bestemt at det er én eller noen de føler at burde få advarsel RIKTIGE ENDA, men da kan man være på listen på de man følger med på. Så om man har vært med i en tråd hvor mod sier ifra - så burde man bare holde sin egen sti ren videre hvert fall.Og gjerne oppfordre de man er sammen med om det samme. Da blir det best konkurranser her inne.
Det synes jeg vi her inne er flinke til, å minne hverandre på reglene innimellomBare husk at hvis moderator kommer og presiserer noe i en eller annen tråd, så er det ikke sikkert de enda har bestemt at det er én eller noen de føler at burde få advarsel RIKTIGE ENDA, men da kan man være på listen på de man følger med på. Så om man har vært med i en tråd hvor mod sier ifra - så burde man bare holde sin egen sti ren videre hvert fall.Og gjerne oppfordre de man er sammen med om det samme. Da blir det best konkurranser her inne.
Jeg sier stort sett alltid bare "Heia!!!!" når jeg ser deg i skravetråden, yr av glede
Selv om jeg ser at du er på vei ut igjen
Kos dere da!
Bra du passer på!Det synes jeg vi her inne er flinke til, å minne hverandre på reglene innimellomjeg gjør det noen ganger, og det er ikke for å være sur eller bitter, men kun pga jeg ikke vil noen her skal bli disket
![]()
Bare husk at hvis moderator kommer og presiserer noe i en eller annen tråd, så er det ikke sikkert de enda har bestemt at det er én eller noen de føler at burde få advarsel RIKTIGE ENDA, men da kan man være på listen på de man følger med på. Så om man har vært med i en tråd hvor mod sier ifra - så burde man bare holde sin egen sti ren videre hvert fall.Og gjerne oppfordre de man er sammen med om det samme. Da blir det best konkurranser her inne.
Det er bra, kan ikke risikere å miste deg vettu!!Det vet jeg utmerket godt
jeg var med for et år siden også...
Men jeg oppfører meg fint,så jeg er fint innenfor![]()
Det synes jeg vi her inne er flinke til, å minne hverandre på reglene innimellomjeg gjør det noen ganger, og det er ikke for å være sur eller bitter, men kun pga jeg ikke vil noen her skal bli disket
![]()
Skulle vært kjærestekveld mye oftereAlltid holde sin sti ren. Og oppfordre andre til det
Det er en fin leveregel
(men, kjærestekveld i dag, blir det kjærestekveld i morgen også liekvel?)
Det var action daJeg gjør det fordi jeg var med oktober i fjor...
Hehe, må jo det når man ser at noen har glemt reglene littBra du passer på!![]()
Alltid holde sin sti ren. Og oppfordre andre til det
Det er en fin leveregel
(men, kjærestekveld i dag, blir det kjærestekveld i morgen også liekvel?)