Felles skravle 2015

HAHAHAHA...

ELLER så kan du dra en Sara og si bare "HEIA" når du ser Lykkeliten i det hun forklarer at man burde si noe mer enn bare hei... Hahaha.. Nå måtte jeg le Sara. :)

Dessverre er jeg på vei ut igjen, som jeg skrev rett over her. Mannen holder meg våken i bytte mot at vi skal se noe hyggelig på TV sammen og han har ordnet kveldsmat, peis og tente lys i stua. Kjærestekveld på en lørdag gitt.

Muligens fordi jeg sa i bilen tidligere i dag;

"Tenk hvis jeg aldri klarer å bære frem et barn?" Hmm.. Han svarte: "Selvfølgelig gjør du det". Like bestemt som han alltid her. Så kjærestekveld nå.
Kos deg!!! :) hørtes hærlig ut!!:)

Men bare du putter den inn i ett eller annet så går den nok ned, tror det er værre med katter som er så forsiktige med å hive i seg maten;)

Ja, pakket i leverpostei går den ned, men nå kan hun jo ikke spise leverpostei lenger, det er fett i det, og hun ha tilbærmet fettfri diett pga den betennelsen hun fikk i sommer

HAHAHAHA...

ELLER så kan du dra en Sara og si bare "HEIA" når du ser Lykkeliten i det hun forklarer at man burde si noe mer enn bare hei... Hahaha.. Nå måtte jeg le Sara. :)

Dessverre er jeg på vei ut igjen, som jeg skrev rett over her. Mannen holder meg våken i bytte mot at vi skal se noe hyggelig på TV sammen og han har ordnet kveldsmat, peis og tente lys i stua. Kjærestekveld på en lørdag gitt.

"Tenk hvis jeg aldri klarer å bære frem et barn?" Hmm.. Han svarte: "Selvfølgelig gjør du det". Like bestemt som han alltid her. Så kjærestekveld nå.
Så koselig at han er så omtenksom! Kos dere i kveld:)

Da har jeg ikke fått noen!:p

Bare husk at hvis moderator kommer og presiserer noe i en eller annen tråd, så er det ikke sikkert de enda har bestemt at det er én eller noen de føler at burde få advarsel RIKTIGE ENDA, men da kan man være på listen på de man følger med på. Så om man har vært med i en tråd hvor mod sier ifra - så burde man bare holde sin egen sti ren videre hvert fall. :) Og gjerne oppfordre de man er sammen med om det samme. Da blir det best konkurranser her inne.

HAHAHAHA...

Jeg sier stort sett alltid bare "Heia!!!!" når jeg ser deg i skravetråden, yr av glede

Selv om jeg ser at du er på vei ut igjen :(

Kos dere da!

Det skal litt til før du blir slettet, men man kan bli disket fra konkurransen om man ikke oppfører seg og følger reglene ;)

Det vet jeg utmerket godt

jeg var med for et år siden også...

Men jeg oppfører meg fint,så jeg er fint innenfor :)

Bare husk at hvis moderator kommer og presiserer noe i en eller annen tråd, så er det ikke sikkert de enda har bestemt at det er én eller noen de føler at burde få advarsel RIKTIGE ENDA, men da kan man være på listen på de man følger med på. Så om man har vært med i en tråd hvor mod sier ifra - så burde man bare holde sin egen sti ren videre hvert fall. :) Og gjerne oppfordre de man er sammen med om det samme. Da blir det best konkurranser her inne.
Sånn ja:)

Det synes jeg vi her inne er flinke til, å minne hverandre på reglene innimellom:) jeg gjør det noen ganger, og det er ikke for å være sur eller bitter, men kun pga jeg ikke vil noen her skal bli disket :)

Jeg sier stort sett alltid bare "Heia!!!!" når jeg ser deg i skravetråden, yr av glede

Selv om jeg ser at du er på vei ut igjen :(

Kos dere da!

Ja, jeg vet at du sier heia til meg fordi du blir like yr som jeg blir når du kommer når jeg er her i skravlemodus. <3

Det er visst vært en runde med diskusjon om spamming på Generelt, så moderator har sagt at man ikke trenger å si God morgen mer enn én gang per dag og man kan multiquote om man skal si det til flere andre. Så det foregår ting når jeg tar pause, men jeg er glad det ikke gjelder vår tråd denne gangen kjenner jeg. :)

Ha en fin kveld du og!

Alltid holde sin sti ren. Og oppfordre andre til det

Det er en fin leveregel

(men, kjærestekveld i dag, blir det kjærestekveld i morgen også liekvel?)

Det synes jeg vi her inne er flinke til, å minne hverandre på reglene innimellom:) jeg gjør det noen ganger, og det er ikke for å være sur eller bitter, men kun pga jeg ikke vil noen her skal bli disket :)

Jeg gjør det fordi jeg var med oktober i fjor...

Alltid holde sin sti ren. Og oppfordre andre til det

Det er en fin leveregel

(men, kjærestekveld i dag, blir det kjærestekveld i morgen også liekvel?)

Vi har mange greier vi holder på med nå for å få hus og alt annet klart for vinteren, så jeg vet ikke riktig hva vi skal i morgen. Jeg håper jeg får skravlet litt, orker ikke å dette så langt ned på listen, men så er dette de verste dagene å være på BV også da, så jeg må se.

Noen som har sett filmen som begynner nå på tv2? Ekstremt høyt men utrolig nært- heter sen.. Verdt å se??

Back
Topp