Bare la det gå, spiller jo ingen rolleRegner nesten med det ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare la det gå, spiller jo ingen rolleRegner nesten med det ja![]()
Sier du det til mannen får du vel til svar: så tidlig? Det er jo lørdag joTrøtt og sliten i kropp og hodet nå merker jeg. Egentlig litt lysten på å legge meg.![]()
Jeg synes det ble stille etter diskusjonen om spamming jegBare la det gå, spiller jo ingen rollemen virker som om toppen skal ha flest mulig innlegg! Litt stille nå i helgen, men det er det jo alltid..
Ja det regner jeg medHsn krever mer av foreldrene![]()
Sier du det til mannen får du vel til svar: så tidlig? Det er jo lørdag jo![]()
Jeg synes det ble stille etter diskusjonen om spamming jeg
Kjenner litt på den jaja.. nå begynner det igjen også kobler jeg helt ut og skygger banen. Blir litt kjedelig når man egentlig er ferdig å diskutere emnetJa jeg gidder så vidt å se på tråden, forstår ingenting pga så mye gamle innlegg!
Å panna cotta det er jo bare så godt. Hva skal dere ha til den?
Samme her. Blir nok ikke så alt for lenge tilTrøtt og sliten i kropp og hodet nå merker jeg. Egentlig litt lysten på å legge meg.![]()
Det er godt med bringebær også. Hender vi bruker den posen med fryst skogsbær. Men har ett glass med fryst jordbærsaus som jeg laget på friske jordbær i fryseren i tilfelle jeg fikk lyst å lage en dagEr ikke helt sikker, glemte å kjøpe jordbær til å lage sausen.
Tror jeg har litt frosne bringebær i frysen.
Får se hva jeg får tid til.
Har nok å gjøre med forretten og middagen..
Som besøk?Jeg må visst gå og skifte. Mannen har lagt opp til sosial kveld. Da ble det ikke kakao på meg.![]()
![]()
De har våknetFlinke dere er.
Det er nesten dødt her når jeg går, og når jeg kommer tilbake en 40 minutter senere har dere skravler 4 sider![]()
Det tok sin tid før visse personer så innlegget fra moderator tror jegJeg synes det ble stille etter diskusjonen om spamming jeg
Haha, det er såååå typisk! Kunne valgt en hvilken som helst dag, men lander på den dagen jeg er mest sliten tenker jeg ofteJa, han kom inn nå nemlig, for han har jobbet med noe annet enn meg. Jeg var jo ferdig for en halvtime siden og begynner å bli døsig på sofaen.
Mannen sier: "Du, jeg ringte X og Y og avtalte at vi drar bort til dem nå. De har besøk av ...... også. Det blir jo hyggelig?" Og så merker jeg at jeg tenker: "NEEEEEEEEEEEEEEEEIiiiiiiii!" Jeg håper jo faktisk å legge meg snart.![]()
Jeg tror det var bra. Moderator kom inn å sa ifra at det regnes som spam å si god morgen til mer enn 1 person om dagen. At da får man heller multi quote.Dette har jeg ikke sett noen ting om (er jo aldri på Generelt), men om noen blir mer stille etter en diskusjon om reglene så høres det jo egentlig ut som noen har følt seg truffet da. Kanskje bra det har vært en diskusjon i så fall?![]()
De har våknethar ett lite glass med lemon curd i kjøleskapet. Tips til hva jeg kan bruke det til? Litt lite til en kake...
Mulig det , noen måtte diskutere litt også da og surmule..Det tok sin tid før visse personer så innlegget fra moderator tror jegmen det var jo pga de måtte igjennom 20 sider først
![]()
Kanskje det... ja det burde funke. Må sjekke tilstanden på den. Har stått i kjøleskapet i 2 uker nå.. hadde helt glemt at jeg hadde den.Putte det i en paibunn, og ha marengs oppå?