Felles skravle 2015

Hsn krever mer av foreldrene;)
Ja det regner jeg med ;) men det er jo litt morro for naboene å ha noen å spørre om hjelp. Jeg brukte å klippe plenen og bære inn ved til ett gammelt ektepar da jeg var lita. Fikk 50 for plenklippinga. Det var en stor plen. Og 20 for å stable en stor haug med ved i gangen deres.

Sier du det til mannen får du vel til svar: så tidlig? Det er jo lørdag jo;)

Ja, han kom inn nå nemlig, for han har jobbet med noe annet enn meg. Jeg var jo ferdig for en halvtime siden og begynner å bli døsig på sofaen.

Mannen sier: "Du, jeg ringte X og Y og avtalte at vi drar bort til dem nå. De har besøk av ...... også. Det blir jo hyggelig?" Og så merker jeg at jeg tenker: "NEEEEEEEEEEEEEEEEIiiiiiiii!" Jeg håper jo faktisk å legge meg snart. :p

Jeg synes det ble stille etter diskusjonen om spamming jeg

Dette har jeg ikke sett noen ting om (er jo aldri på Generelt), men om noen blir mer stille etter en diskusjon om reglene så høres det jo egentlig ut som noen har følt seg truffet da. Kanskje bra det har vært en diskusjon i så fall? :)

Jeg må visst gå og skifte. Mannen har lagt opp til sosial kveld. Da ble det ikke kakao på meg. :( :p

Er ikke helt sikker, glemte å kjøpe jordbær til å lage sausen.
Tror jeg har litt frosne bringebær i frysen.
Får se hva jeg får tid til.
Har nok å gjøre med forretten og middagen..
Det er godt med bringebær også. Hender vi bruker den posen med fryst skogsbær. Men har ett glass med fryst jordbærsaus som jeg laget på friske jordbær i fryseren i tilfelle jeg fikk lyst å lage en dag ;)

Ja, han kom inn nå nemlig, for han har jobbet med noe annet enn meg. Jeg var jo ferdig for en halvtime siden og begynner å bli døsig på sofaen.

Mannen sier: "Du, jeg ringte X og Y og avtalte at vi drar bort til dem nå. De har besøk av ...... også. Det blir jo hyggelig?" Og så merker jeg at jeg tenker: "NEEEEEEEEEEEEEEEEIiiiiiiii!" Jeg håper jo faktisk å legge meg snart. :p
Haha, det er såååå typisk! Kunne valgt en hvilken som helst dag, men lander på den dagen jeg er mest sliten tenker jeg ofte ;)

Dette har jeg ikke sett noen ting om (er jo aldri på Generelt), men om noen blir mer stille etter en diskusjon om reglene så høres det jo egentlig ut som noen har følt seg truffet da. Kanskje bra det har vært en diskusjon i så fall? :)
Jeg tror det var bra. Moderator kom inn å sa ifra at det regnes som spam å si god morgen til mer enn 1 person om dagen. At da får man heller multi quote.

Back
Topp