Felles skravle 2015

Krabber rett fra teiner ligger nå og koker og godgjør seg! *sikle*
Elsker krabber, spesielt selve krabben.
Synd jeg bare kan spise klørne som gravid :P
Gode de også altså..

Hva serverer du med?
Jeg pleier å gjøre det enkelt med hjemmelaget majones og fint brød

Elsker krabber, spesielt selve krabben.
Synd jeg bare kan spise klørne som gravid :P
Gode de også altså..

Hva serverer du med?
Jeg pleier å gjøre det enkelt med hjemmelaget majones og fint brød
Jeg også liker best selve krabben, det er det beste jeg vet. Værssåsnill minn meg på hvorfor vi helst ikke skal spise det før jeg gjør noe dumt. Her er det veldig enkelt, hjemmelaget og veldig enkel aioli og foccaia som er kjøpt :)

Baker kanelboller (steking på gang) og bretter og vasker klær. Og ser på sambo sette opp sin liste ovr navneforslag!:)

Sambo skal på jakt i kveld, så blir middag rett før han drar - så skal jeg se tv og spise is alene hjemme i kveld!:)
Jeg vil på besøk til deg kjenner jeg;)

Her blir det snart mat, så må jeg bestemme meg for hvilke vintersko poden skal få. Greit å få de i hus snrt

Jeg også liker best selve krabben, det er det beste jeg vet. Værssåsnill minn meg på hvorfor vi helst ikke skal spise det før jeg gjør noe dumt. Her er det veldig enkelt, hjemmelaget og veldig enkel aioli og foccaia som er kjøpt :)

Er noe med at i det brune kjøttet i krabben lagres det en del forurensning og andre ekle ting som ikke er bra for barnets utvikling.
Det er ikke så farlig for oss siden vi er store og det blir lite i forhold til størrelsen, men for en bitte liten spire...

Da er første økt i kveldens matlagings-maraton ferdig..
Panna cottaen står og stivner i kjøleskapet, og kamskjellene ligger i marinade.
En liten pause nå før jeg skal forberede kjøttet..

Hei hei. :)

Back
Topp