Ute i solen?? Her er det bekmørkt og lyner/tordner i et kjørStille her inne i dag. Tror alle er ute i solen eller nyter høstferien?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ute i solen?? Her er det bekmørkt og lyner/tordner i et kjørStille her inne i dag. Tror alle er ute i solen eller nyter høstferien?
Elsker krabber, spesielt selve krabben.Krabber rett fra teiner ligger nå og koker og godgjør seg! *sikle*
Det er det! Jeg er her men er hos mamma med kun 7% strøm på mobilen![]()
Jeg også liker best selve krabben, det er det beste jeg vet. Værssåsnill minn meg på hvorfor vi helst ikke skal spise det før jeg gjør noe dumt. Her er det veldig enkelt, hjemmelaget og veldig enkel aioli og foccaia som er kjøptElsker krabber, spesielt selve krabben.
Synd jeg bare kan spise klørne som gravid
Gode de også altså..
Hva serverer du med?
Jeg pleier å gjøre det enkelt med hjemmelaget majones og fint brød
Jeg har egentlig det! Men bilen er ikke herOg du har ikke med seg lader??
Har alltid en liggende som reserve i bilen sånn i tilfelle
Jeg vil på besøk til deg kjenner jegBaker kanelboller (steking på gang) og bretter og vasker klær. Og ser på sambo sette opp sin liste ovr navneforslag!
Sambo skal på jakt i kveld, så blir middag rett før han drar - så skal jeg se tv og spise is alene hjemme i kveld!![]()
Åååh... det er godtKrabber rett fra teiner ligger nå og koker og godgjør seg! *sikle*
Jeg også liker best selve krabben, det er det beste jeg vet. Værssåsnill minn meg på hvorfor vi helst ikke skal spise det før jeg gjør noe dumt. Her er det veldig enkelt, hjemmelaget og veldig enkel aioli og foccaia som er kjøpt![]()
Jeg liker faktisk ikke krabbe, men synes kongekrabbe er kjempegodt!Elsker krabber, spesielt selve krabben.
Synd jeg bare kan spise klørne som gravid
Gode de også altså..
Hva serverer du med?
Jeg pleier å gjøre det enkelt med hjemmelaget majones og fint brød
De ser også gode ut. Romler i magen min
Sol hele dagen her. Har vært ute i hagen å ryddet til vinteren.Ute i solen?? Her er det bekmørkt og lyner/tordner i et kjør![]()
Å panna cotta det er jo bare så godt. Hva skal dere ha til den?Da er første økt i kveldens matlagings-maraton ferdig..
Panna cottaen står og stivner i kjøleskapet, og kamskjellene ligger i marinade.
En liten pause nå før jeg skal forberede kjøttet..
Her pøsrrgner det slik at vi ikke får inn tv, men det er bare koselig synes jegSol hele dagen her. Har vært ute i hagen å ryddet til vinteren.
HeisannHei hei.![]()
Eller hva skal du ha panna cottaen tilÅ panna cotta det er jo bare så godt. Hva skal dere ha til den?