Felles skravle 2015

Det går bra, fått dreisen på ammingen og hun styrer løpet selv :) Våkner når hun er sulten og spiser godt! Begynner å bli sår nå, men det går seg til. Har kjøpt ammeskjold og kliner meg inn med krem :)
Så bra :) du er heldig som har hun i armene ^^

God morgen :) hvordan hår det med deg og lille?
Vi blir kjent! Har mine stunder med barseltårer og lett klaustrofobi :P Men mannen min er så flink og avlaster meg og duller med meg! Gruer meg til han skal på jobb og det bare er oss to og bikkja. Men som mannen sa "jeg kommer jo hjem igjen" :)

Vi blir kjent! Har mine stunder med barseltårer og lett klaustrofobi :P Men mannen min er så flink og avlaster meg og duller med meg! Gruer meg til han skal på jobb og det bare er oss to og bikkja. Men som mannen sa "jeg kommer jo hjem igjen" :)
Så flink mannen din er å hjelper deg :) men har trua på dette klarer du fint!

Gleder meg sånn til å bli kjent med min :D

Så flink mannen din er å hjelper deg :) men har trua på dette klarer du fint!

Gleder meg sånn til å bli kjent med min :D
Det går nok bra :) Mannen sier han er så imponert over meg. Skulle trodd jeg ikke hadde gjort annet enn å være mamma sier han <3 Det er koselig å høre! Han bytter noen bleier og lager mat til meg, passer på at jeg har det bra. Ber jeg han om noe er han fort på pletten! Og lillemor er foreløpig en drøm med stor sugevilje og god teknikk :)

Det går nok bra :) Mannen sier han er så imponert over meg. Skulle trodd jeg ikke hadde gjort annet enn å være mamma sier han <3 Det er koselig å høre! Han bytter noen bleier og lager mat til meg, passer på at jeg har det bra. Ber jeg han om noe er han fort på pletten! Og lillemor er foreløpig en drøm med stor sugevilje og god teknikk :)
Høres ut som om dere har det fint altå:)

Høres ut som dere har det kjempefint ^^

Åh så koselig <3

Så fantastisk :D Godt å høre fra deg :D Nyt tilværelsen som mamma <3

Så fantastisk :D Godt å høre fra deg :D Nyt tilværelsen som mamma <3
Ja har ikke orker å være så aktiv om dagen, det har vært litt tilvenning. Idag er hun 7 dager gammel!

Men jeg kunne trengt den tripp trapp stolen.. :P

Back
Topp