Haha ser det for megBare braHun får mat nå. Jeg ble driti ned for første gang i femtida
Snakk om rakettbæsj!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ser det for megBare braHun får mat nå. Jeg ble driti ned for første gang i femtida
Snakk om rakettbæsj!
Så braDet går bra, fått dreisen på ammingen og hun styrer løpet selvVåkner når hun er sulten og spiser godt! Begynner å bli sår nå, men det går seg til. Har kjøpt ammeskjold og kliner meg inn med krem
![]()
Vi blir kjent! Har mine stunder med barseltårer og lett klaustrofobiGod morgenhvordan hår det med deg og lille?
Så flink mannen din er å hjelper degVi blir kjent! Har mine stunder med barseltårer og lett klaustrofobiMen mannen min er så flink og avlaster meg og duller med meg! Gruer meg til han skal på jobb og det bare er oss to og bikkja. Men som mannen sa "jeg kommer jo hjem igjen"
![]()
Det går nok braSå flink mannen din er å hjelper degmen har trua på dette klarer du fint!
Gleder meg sånn til å bli kjent med min![]()
Høres ut som om dere har det fint altåDet går nok braMannen sier han er så imponert over meg. Skulle trodd jeg ikke hadde gjort annet enn å være mamma sier han <3 Det er koselig å høre! Han bytter noen bleier og lager mat til meg, passer på at jeg har det bra. Ber jeg han om noe er han fort på pletten! Og lillemor er foreløpig en drøm med stor sugevilje og god teknikk
![]()
Høres ut som dere har det kjempefint ^^Det går nok braMannen sier han er så imponert over meg. Skulle trodd jeg ikke hadde gjort annet enn å være mamma sier han <3 Det er koselig å høre! Han bytter noen bleier og lager mat til meg, passer på at jeg har det bra. Ber jeg han om noe er han fort på pletten! Og lillemor er foreløpig en drøm med stor sugevilje og god teknikk
![]()
Det var ikke galt, det skal gå800 innlegg til betyr 38 pr dag, det klarer du![]()
Åh så koselig <3Det går nok braMannen sier han er så imponert over meg. Skulle trodd jeg ikke hadde gjort annet enn å være mamma sier han <3 Det er koselig å høre! Han bytter noen bleier og lager mat til meg, passer på at jeg har det bra. Ber jeg han om noe er han fort på pletten! Og lillemor er foreløpig en drøm med stor sugevilje og god teknikk
![]()
Så fantastiskDet går nok braMannen sier han er så imponert over meg. Skulle trodd jeg ikke hadde gjort annet enn å være mamma sier han <3 Det er koselig å høre! Han bytter noen bleier og lager mat til meg, passer på at jeg har det bra. Ber jeg han om noe er han fort på pletten! Og lillemor er foreløpig en drøm med stor sugevilje og god teknikk
![]()
Det klarer du lett!Det var ikke galt, det skal gå![]()
Høres ut som om dere har det fint altå![]()
Ja, det går seg til! Litt frustrasjon har det vært, og mer vil det bli, men det er verdt det for oppturene, sånn som idagHøres ut som dere har det kjempefint ^^
Ja har ikke orker å være så aktiv om dagen, det har vært litt tilvenning. Idag er hun 7 dager gammel!Så fantastiskGodt å høre fra deg
Nyt tilværelsen som mamma <3
Jeg trenger ingen av premiene egentlig.Men jeg kunne trengt den tripp trapp stolen..![]()
Ja har ikke orker å være så aktiv om dagen, det har vært litt tilvenning. Idag er hun 7 dager gammel!
Bare synd den ikke kommer med new born settMen jeg kunne trengt den tripp trapp stolen..![]()
Egentlig ikke jeg heller, men den vognposen er tynnere enn den vi allerede har, så kunne vært grei å ha på ikke fult så kalde dager.Jeg trenger ingen av premiene egentlig.
Den har jeg. Men har feil stol.. Arvet en jeg trodde var 2010 utgave, men de jeg arvet av hadde arvet de ogsåBare synd den ikke kommer med new born sett
Vi bruker saueskinn og dyne i vogna nå. Har vært 12+ de dagene vi har trillaEgentlig ikke jeg heller, men den vognposen er tynnere enn den vi allerede har, så kunne vært grei å ha på ikke fult så kalde dager.
Spesielt siden vi venter april/mars barn