Så koseligJeg elsker å få ros fr mine flotte kollegaer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koseligJeg elsker å få ros fr mine flotte kollegaer
Det blir det nok her ogJeg skal se på idol![]()
Ja, det er detDet blir det nok her oger det kl 20??
800 innlegg til betyr 38 pr dag, det klarer duNei skjønner deg godt. Jeg hadde noen gode skravlekvelder i starten.. Men om jeg orker 800 innlegg til, får vi se på.
Da blir det å benke seg foran tv'enJa, det er det![]()
Haha, hvor får de det fra?? Her lurte fetteren min på 3 fælt på om denne babyen ble bare min og mannen min fikk en egen eller om jeg måtte dele hun med han? For han likte nemlig ikke og dele ifølge hanWÆÆ, satt i bilen når jentene på 4 og 6 år spurte om hvordan pappa fikk babyen i magen til mamma... Lett tenkte jeg, pappa bare koste med mamma på voksen måte.. Jeg ante fred og ingen fare da hu på 6 sa, tok dere tiss mot tiss da????
Å herregud, jeg og mannen fikk litt sjokk da vi hørte detmen da er "hemmeligheten" som hu skulle få vite når hu ble gammel nok, ute,.
Haha! HerligWÆÆ, satt i bilen når jentene på 4 og 6 år spurte om hvordan pappa fikk babyen i magen til mamma... Lett tenkte jeg, pappa bare koste med mamma på voksen måte.. Jeg ante fred og ingen fare da hu på 6 sa, tok dere tiss mot tiss da????
Å herregud, jeg og mannen fikk litt sjokk da vi hørte detmen da er "hemmeligheten" som hu skulle få vite når hu ble gammel nok, ute,.
Ferdig med maten vi nå, se resten av barne tv så i seng. Legges 19:30 slik at de sover kl 20Snart tid for å begynne å tenke på at ungene skal spise, hvilket de neppe vil.
Det er deilig at de er blitt så store at jeg kunne ta meg en dusj mens de så barne-tv, men nå er det slutt og de må snart spise for at jeg skal ha dem i søvn til 20, som er målet
Tja si det... Snapper nok opp mye rundt omkring... Men jeg visste ikke hva jeg skulle si, vi bare loHaha, hvor får de det fra?? Her lurte fetteren min på 3 fælt på om denne babyen ble bare min og mannen min fikk en egen eller om jeg måtte dele hun med han? For han likte nemlig ikke og dele ifølge han![]()
Nå kan du fortelle det, hu vil ikke forstå noentingHaha! Herliggleder meg til den hemmeligheita skal ut her
er riktignok forhåpentligvis ein del år til, sidan ho berre er 1 no
![]()
WÆÆ, satt i bilen når jentene på 4 og 6 år spurte om hvordan pappa fikk babyen i magen til mamma... Lett tenkte jeg, pappa bare koste med mamma på voksen måte.. Jeg ante fred og ingen fare da hu på 6 sa, tok dere tiss mot tiss da????
Haha, får ta det som eventyr ved senga. Kvar dagNå kan du fortelle det, hu vil ikke forstå noenting![]()
Prøv å seHaha, får ta det som eventyr ved senga. Kvar dagog sjå kor lang tid det tar før ho forstår kva eg pratar om
![]()
Har ikke netflix. Men kanskje vi ender på en filmleieTror vi kommer til å ende opp med noe på NetFlix
Prøvd ticket to ride? Viss Ikkje det er kun iPad...Noen som har noen bra mobilspill å anbefale??
Candy crush!Noen som har noen bra mobilspill å anbefale??
Haha... det er forskjellig de får med seg ja.WÆÆ, satt i bilen når jentene på 4 og 6 år spurte om hvordan pappa fikk babyen i magen til mamma... Lett tenkte jeg, pappa bare koste med mamma på voksen måte.. Jeg ante fred og ingen fare da hu på 6 sa, tok dere tiss mot tiss da????