Haha, det ble litt sånn jaHaha... men skjønner godt dere ble litt paff av det svaret. Hadde nok sittet der... emmh.. jo.. eh..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, det ble litt sånn jaHaha... men skjønner godt dere ble litt paff av det svaret. Hadde nok sittet der... emmh.. jo.. eh..
Uff da! God bedring til deg og hesten!!Migrene i dag, ikke fått gjort så mye :/
Hesten er fremdeles skadet i ene foten, og ser ut til å være mer alvorlig enn først antatt :/
Hihi må bare le littHaha, det ble litt sånn ja![]()
Ja. Gidder ikke google på tlfMen når man er for lat for Google da??
Hu yngste spurte bestefar om det samme, han priset seg lykkelig for at hun brått ville ha isHihi må bare le littde har så my morro spørsmål.
Sjeldent jeg gidder det også..Ja. Gidder ikke google på tlf![]()
Haha... ja heldig som unnslapp denHu yngste spurte bestefar om det samme, han priset seg lykkelig for at hun brått ville ha ishaha, han klarte å komme seg unna
![]()
Ja han hadde visst fått litt hetta før han kom på at de hadde is i fryserenHaha... ja heldig som unnslapp dener noen år til det spørsmålet kommer her.
Haha... is er redningen på myeJa han hadde visst fått litt hetta før han kom på at de hadde is i fryseren![]()
De har nå ALLTID is i fryserenHaha... is er redningen på mye![]()
Vår eldste var greit informert om basisen da han var 2-3 år. Han ble storebror 2,5 år gammel, og opptatt av baby ble han jo daHaha! Herliggleder meg til den hemmeligheita skal ut her
er riktignok forhåpentligvis ein del år til, sidan ho berre er 1 no
![]()
Is har reddet svigermor mange ganger når hun har sittet barnevaktDe har nå ALLTID is i fryserenvet ikke helt hva jeg som bestemor hadde sagt jeg...
De sover i alle fall nå, og mor har våknet, og far kommer snart hjemFerdig med maten vi nå, se resten av barne tv så i seng. Legges 19:30 slik at de sover kl 20håper jeg..
Yngste sover, eldste er i seng men sliter litt med å sove... Det blåser og uker så fælt her så hu er litt engstelig stakkars.De sover i alle fall nå, og mor har våknet, og far kommer snart hjem![]()
Åja, det kommer tidsnok!Vår eldste var greit informert om basisen da han var 2-3 år. Han ble storebror 2,5 år gammel, og opptatt av baby ble han jo da
Greit det ikke er mr som skal til for litt avledningIs har reddet svigermor mange ganger når hun har sittet barnevakt
Ja. Hadde vært værre med godisGreit det ikke er mr som skal til for litt avledning![]()
Hvor gammel hadde dere tekt at de skulle være før de fikk vite "hemmeligheten" da? Eldste går vel på skole?Haha, det ble litt sånn ja![]()
15!!Hvor gammel hadde dere tekt at de skulle være før de fikk vite "hemmeligheten" da? Eldste går vel på skole?