Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Noen som vet om det går noe spennende på tv i kveld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som vet om det går noe spennende på tv i kveld?
Samme her. Er bare 1 skravle dag fra eller til.Jeg er bare litt redd det kommer til å være en del som kommer til å super skravle på slutten siden målet ser nærme ut..
Da kan fort plasseringen i bunn endres.
Føler meg langt i fra trygg på 23. plass..
Huff håper ikke det!! For da må jeg nok skravle mer selv..Jeg er bare litt redd det kommer til å være en del som kommer til å super skravle på slutten siden målet ser nærme ut..
Da kan fort plasseringen i bunn endres.
Føler meg langt i fra trygg på 23. plass..
Jeg tror jeg skal klare 2000 innlegg ila mnd, da må jeg nok være trygg.Samme her. Er bare 1 skravle dag fra eller til.men får man litt hver dag. Eller dagsmålet så trur jeg ikke det blir helt krise
Samme her. Er bare 1 skravle dag fra eller til.men får man litt hver dag. Eller dagsmålet så trur jeg ikke det blir helt krise
Jeg tror jeg skal klare 2000 innlegg ila mnd, da må jeg nok være trygg.
Idol? Ikke det at jeg følger med på det. Fredager pleier å være kjedelige TV kvelderNoen som vet om det går noe spennende på tv i kveld?
Det skjønner jeg godt hadde vært kjempe morro å vinne en av de flotte premiene.Ingen krise enda, men har lyst til å ha et ordentlig sprang ned til 30. plass før 25. oktober..
Nei skjønner deg godt. Jeg hadde noen gode skravlekvelder i starten.. Men om jeg orker 800 innlegg til, får vi se på.Det tror jeg nok vil være trygt, men tror ikke jeg vil orke det
SnakkesKos dere ikveld da jenterSkravles!
Nei satt akkurat å lurte på det samme.Noen som vet om det går noe spennende på tv i kveld?
Håper du også får en fin kveldKos dere ikveld da jenterSkravles!
Jeg skal se på idolNei satt akkurat å lurte på det samme.
Hade daKos dere ikveld da jenterSkravles!
Mannen liker ikke det. Men får zappe litt etter påJeg skal se på idol![]()
Tror vi kommer til å ende opp med noe på NetFlixMannen liker ikke det. Men får zappe litt etter på
Jeg elsker å få ros fr mine flotte kollegaer