Vis vedlegget 82296
Oh oo, nesten tom :/
Hva er det ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 82296
Oh oo, nesten tom :/
Det er ikke alle tider det er så dumt, neija. Jeg er ikke redd for å innrømme at det er veldig fint å være lærer![]()
Slett ikke, selv om det er tøft til tiderDet er ikke alle tider det er så dumt, nei
Det forsto jeg jo at det var, fra deg altså.Hjelpes, det var tull altså
Gjorde i grunn detSå god ut
Noen som har smakt rødgrøt med fløte?
Vi har ofte det på jobbenNoen som har smakt rødgrøt med fløte?
Det er vel mer miljø enn geografi som styrer slikt? Vel og merke står jo kristenmiljøet sterkere visse steder i landet, men likevel. Jeg kjenner til miljø hvor slikt er å forvente, og flere jeg antar var jomfru til de giftet seg, og det i godt voksen alder, men som er lykkelig gift likevel.Siden du vet om flere som har vært jomfru til de ble gift.Jeg vet ikke om noen.
Likte du det ?Jeg har
Jeg er eldst, men født 4 år etter at mine forelde giftet seg.Jeg ble født 8-9 mnd etter brylluppe, så jeg ble vel til rundt om bryllupsnatta tenker jeg!
Ja, det er nok detDet er vel mer miljø enn geografi som styrer slikt? Vel og merke står jo kristenmiljøet sterkere visse steder i landet, men likevel. Jeg kjenner til miljø hvor slikt er å forvente, og flere jeg antar var jomfru til de giftet seg, og det i godt voksen alder, men som er lykkelig gift likevel.
Det ble en laaaang dag.Heihei Huleboerbra dag?
Jeg har faktisk sett på master chef, og nå starter Lukket visning. Det er mer min stil, gøy med hus og interiør.Sånn, gir opp gamle innlegg, hva skjer nå? Ser alle tv?
Nei er det godt?Noen som har smakt rødgrøt med fløte?
Hva er rødgrøt?Vi har ofte det på jobben![]()
Hva har du gjort?Det ble en laaaang dag.