Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Jeg ogjeg kjenner flere som har giftet seg å som ikke har hatt sex før de ble gift, alle er fortsatt gift![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ogjeg kjenner flere som har giftet seg å som ikke har hatt sex før de ble gift, alle er fortsatt gift![]()
Jeg ble født 8-9 mnd etter brylluppe, så jeg ble vel til rundt om bryllupsnatta tenker jeg!Jeg er født 6 måneder etter bryllupsdagen til foreldrene mineFordelen med å være fra Nord-Norge er at det er svært få her som forventer avholdenhet før ektemål. Tvert i mot blir mange veldig overrasket når de får høre at vi er gift. Vi var sammen i fem år før vi giftet oss.
Siden du vet om flere som har vært jomfru til de ble gift.Hvordan det?
Så bra! Det gjør jeg ogsåjeg kjenner flere som har giftet seg å som ikke har hatt sex før de ble gift, alle er fortsatt gift![]()
Det er ikke de herJeg ogmedl av pinsekirken de fleste, bår jeg tenker meg om
Kjenner ingen jegSå bra! Det gjør jeg ogsåSom regel går det jo bra
![]()
Neihei, å da kan det ikke stemme?Siden du vet om flere som har vært jomfru til de ble gift.Jeg vet ikke om noen.
Det går an å bestille legetime før altsåJepp jeg gjør det, og merker jeg sliter veldig for tiden. Det blir for mye. Så egentlig ikke ferie før jeg går ut i permisjon i slutten av desember.. Skal til legen om et par uker, og da tenker jeg å høre om å redusere litt, for jeg er helt ødelagt![]()
Det gjør jo detSå bra! Det gjør jeg ogsåSom regel går det jo bra
![]()
Hoho alle mine venner også, men kjenner en del utenom den nærmeste vennekretsenKjenner ingen jegAlle mine lever i synd
![]()
Var 10 år når mamma giftet seg jegJeg ble født 8-9 mnd etter brylluppe, så jeg ble vel til rundt om bryllupsnatta tenker jeg!
Selvsagt kan det stemme, det tviler jeg ikke på. Men lurer på om ikke det er vanligere i noen deler av landet. Feks bibelbeltet på Sørlandet,Neihei, å da kan det ikke stemme?
Det er ikke akkurat uvanlig
Det er ikke Sørlandet neiSelvsagt kan det stemme, det tviler jeg ikke på. Men lurer på om ikke det er vanligere i noen deler av landet. Feks bibelbeltet på Sørlandet,
Jeg vet!! Men jeg får se.. Skal prøve å holde ut et par uker til, går det ikke.. Så går det ikke!Det går an å bestille legetime før altsåEr ikke meningen at du skal være ødelagt!
![]()
HihiVar 10 år når mamma giftet seg jeg![]()
Helt klart!Selvsagt kan det stemme, det tviler jeg ikke på. Men lurer på om ikke det er vanligere i noen deler av landet. Feks bibelbeltet på Sørlandet,
Ikke lenge til masterchef![]()
Men si meg, de som er jomfru da, driver de og snakker om det til "alle og enhver"? I går eller forgårs så jeg på NRK og da var det tre par der begge var jomfru, og de skulle ha sex på bryllupsnatta. For meg blir det der altfor personlig å drive og prate høyt om. Særlig på TV!Hoho alle mine venner også, men kjenner en del utenom den nærmeste vennekretsen![]()
Ja! Vært litt skuffet denne uken her. Kjedelige retter. Mye av det hvertfall.Blir spennende å se hva temaet blir i dag
OkeiDet er ikke Sørlandet nei![]()