Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Ooh. Har de pæreis? Da må jeg hamstre neste gang!Ååå jaa... den fra isbilen er bare spisbarhar noen i fryseren
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooh. Har de pæreis? Da må jeg hamstre neste gang!Ååå jaa... den fra isbilen er bare spisbarhar noen i fryseren
![]()
Ja den er god. Så å si alt med pæresmak går ann. Veldig glad i smaken.Pæreyoghurten fra tine og er veldig god![]()
Ja jeg har kjøpt på h og m, bestilt litt fra mammalicious og zalando![]()
Ja de er kjempe gode. Bedre enn de du får på pinner i butikken. De er mer som de gode gammle pæreiseneOoh. Har de pæreis? Da må jeg hamstre neste gang!![]()
Ååh! Yummi. Den hvite eller den blå isbilen?Ja de er kjempe gode. Bedre enn de du får på pinner i butikken. De er mer som de gode gammle pæreisene![]()
Ooh. Har de pæreis? Da må jeg hamstre neste gang!![]()
Har kjøpt bukser på HM, men ikke noe mer
Fornøyd da?
Mener den bare heter isbilen. Men den er hvit med ett blått skilt. Ikke den som heter hjem is eller noe såntÅåh! Yummi. Den hvite eller den blå isbilen?
Den blå (som nå vel er blitt gul)Ååh! Yummi. Den hvite eller den blå isbilen?
Veldig fornøyd med altFornøyd ?![]()
Kan hende den ser andeledes ut der nede i sør ;:Den blå (som nå vel er blitt gul)
Åh de er så gode!Ja de er kjempe gode. Bedre enn de du får på pinner i butikken. De er mer som de gode gammle pæreisene![]()
Ja kjempe gode. Pleier å kjøpe nok esker slik at jeg har til de kommer 4 uker senereÅh de er så gode!
Den gule er vel den som oftest er her, tror jegDen blå (som nå vel er blitt gul)
Veldig fornøyd med dem
De har mange typer.
Jeg foretrekker den typen som ikke er slim-fitt eller lignende.
Vil ha dem litt løse
Kan hende den ser andeledes ut der nede i sør ;:
Jo det var kanskje det den heter. Kan google å finne det ut.Er hvertfall en av dem som er blitt gul.
Det er ikke den som heter "den norske isbilen"