God følelse detDet er veldig deilig. Jeg blir glad hver gang jeg ser at snittet til 30. plassen er litt lavere enn sist gang jeg sjekket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God følelse detDet er veldig deilig. Jeg blir glad hver gang jeg ser at snittet til 30. plassen er litt lavere enn sist gang jeg sjekket.
Jeg er sliten, lei, sur og mutt jeg også.
Jeg som egentlig liker høsten. Eller, nei, ikke høsten, men tanken på at det går mot desember. Og det gjør jeg i år også, jeg er bare litt sliten og lei
Sant.. Skjønnar problemet. Har det ofte slikIkke når man egentlig hadde lyst til å sove for 1 time siden, men bare ikke orker å reise seg fra sofaen (for da må jeg rydde bordet, lufte hunden fort og ja. Slukke lysene og alt det der).
Sant.. Skjønnar problemet. Har det ofte slik![]()
Det trur eg er ganske så normalt. Men det er jammen bra me har jula inne i alt mørketJeg gleder meg alltid til jul, men jeg pleier å bli litt høstdeprimert i september/oktober.
Kondom-propaganda. Hmm.. Du burde finne en sånn "blokker" Generell istedenfor abonner liksom.
Oktober. Tja. Høstdeprimert du og kanskje.
Har du komt deg i senga no då?Tiltak å komme seg til sengen liksom. Og da hoppet jeg glatt over kveldsstell på badet og den biten som selvfølgelig også følger med.
Ikke rart vi blir litt rareMørket påvirker jo hormonnivåene våre det og. Og så tar vi ekstra hormoner i tillegg.![]()
Det trur eg er ganske så normalt. Men det er jammen bra me har jula inne i alt mørket![]()
Har du komt deg i senga no då?
Ikke rart vi blir litt rare
EL-tester mente du? Det er jo ikke noe poeng i å ta flere ganger om dagen, LH svinger jo naturlig gjennom døgnet.Jeg har aldri tatt mer enn én EL-test per dag. Noen kan ha nytte av 2 om dagen på det mest kritiske, men for de fleste er det bare tull fordi man uansett lett kan se stigning og reduksjon i LH over 4-5 dager med én test per dag.
![]()
Nei. Nå må jeg legge meg. Klarer ikke å holde øynene oppe lenger nå.
Hehe, det er vel kanskje like greitt? Hadde vel blitt liggande og skravle til langt uti natta dåNei, det tar lengre tid enn som så, og dessuten får jeg ikke lov til å skrive på BV i senga.![]()
Jula kommer, og så blir det lysere igjen etterpå. Det er helt perfekt!
Sove godtNei. Nå må jeg legge meg. Klarer ikke å holde øynene oppe lenger nå.
Jeg har faktisk ikke funnet el denne pp? Har hatt slik nesten positiv tester.. Så har prøve forskjellige tester for å se hvem som gir best utslagså er det forskjellig hva folk mener er den beste tiden p teste på
![]()
Notater til meg selv, ikke bare skumme gjennom her når man er så alt for trøtt.
Da begynner man å blande innlegg.
Sara skriver om kondomer, og du om jul..
"ula kommer" blir da jule kondomer i mitt litte hode![]()