Bra vi er flereteste snart du eller?
Ja, begynte å teste i dag. Tester mye jeg, blir Testetøsa hver måned. Helt teit, men tja. Det har blitt en vane.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra vi er flereteste snart du eller?
Trengte detNoen dager bare er det sånn. Som jeg sa istad til noe annet her og. Du fortjente Ønskebarn nå.
Godt det, egentligDet går tregere i snitt for alle sammen egentlig, med noen få hederlige unntak.![]()
Ikke lenge til i alle fallSkal du legge deg nå da? Jeg tenkte egentlig å legge meg nå.
Trengte det
Godt det, egentlig
Ikke lenge til i alle fall
Masse lykke til med prøvingen
Ja, begynte å teste i dag. Tester mye jeg, blir Testetøsa hver måned. Helt teit, men tja. Det har blitt en vane.
Krangler visst på generell igjen jeg.
Kan dere love meg å holde nok liv i denne tråden resten av mnd til at jeg ikke oppsøker generell for et par lette innlegg, og roter meg opp i kondom-propaganda, for løsningen på å ikke få livmorhalskreft er seksualmoral, bare ikke ha sex før du er gift.
Hodet mitt tåler ikke sånt, jeg er pergotroll for søren, som har hatt en håpløs oktober så langt, men med en opptur i dag. Orker ikke slikt!
Krangler visst på generell igjen jeg.
Kan dere love meg å holde nok liv i denne tråden resten av mnd til at jeg ikke oppsøker generell for et par lette innlegg, og roter meg opp i kondom-propaganda, for løsningen på å ikke få livmorhalskreft er seksualmoral, bare ikke ha sex før du er gift.
Hodet mitt tåler ikke sånt, jeg er pergotroll for søren, som har hatt en håpløs oktober så langt, men med en opptur i dag. Orker ikke slikt!
20 minutt går fortJeg tror egentlig jeg burde legge meg nå, men neste oppdatering er kanskje ikke før om 20 minutter. Hmm.. Vet ikke om jeg orker å vente på den.
7 uker gammel, på sin første treningstur for å bli førerhund. SMELT:
![]()
Er ikke noe bedre jeg, tester el flere ganger om dagen![]()
Uff, håpar det blir masse liv her inne då, så me holder deg vekke frå slikt!Krangler visst på generell igjen jeg.
20 minutt går fort![]()
Nåh, så nusselig7 uker gammel, på sin første treningstur for å bli førerhund. SMELT:
![]()
Jeg er sliten, lei, sur og mutt jeg også.Skjønner jeg godt. Jeg er høstdeprimert jeg nå for tiden. Ikke på ordentlig altså, men jeg merker at jeg er mer sur, mutt, sliten og lei.