Felles skravle 2015

Skjønner jeg godt. Jeg er høstdeprimert jeg nå for tiden. Ikke på ordentlig altså, men jeg merker at jeg er mer sur, mutt, sliten og lei.

Godt det, egentlig

Det er veldig deilig. Jeg blir glad hver gang jeg ser at snittet til 30. plassen er litt lavere enn sist gang jeg sjekket.

Ikke lenge til i alle fall

Jeg tror egentlig jeg burde legge meg nå, men neste oppdatering er kanskje ikke før om 20 minutter. Hmm.. Vet ikke om jeg orker å vente på den.

Krangler visst på generell igjen jeg.

Kan dere love meg å holde nok liv i denne tråden resten av mnd til at jeg ikke oppsøker generell for et par lette innlegg, og roter meg opp i kondom-propaganda, for løsningen på å ikke få livmorhalskreft er seksualmoral, bare ikke ha sex før du er gift.

Hodet mitt tåler ikke sånt, jeg er pergotroll for søren, som har hatt en håpløs oktober så langt, men med en opptur i dag. Orker ikke slikt!

7 uker gammel, på sin første treningstur for å bli førerhund. SMELT:

afp000783516-ZNipAk92TM.jpg

Kan dere love meg å holde nok liv i denne tråden resten av mnd til at jeg ikke oppsøker generell for et par lette innlegg, og roter meg opp i kondom-propaganda, for løsningen på å ikke få livmorhalskreft er seksualmoral, bare ikke ha sex før du er gift.

Hodet mitt tåler ikke sånt, jeg er pergotroll for søren, som har hatt en håpløs oktober så langt, men med en opptur i dag. Orker ikke slikt!

Kondom-propaganda. Hmm.. Du burde finne en sånn "blokker" Generell istedenfor abonner liksom. ;)

Oktober. Tja. Høstdeprimert du og kanskje.

Høres ikke greit ut! Håper resten av mnd blir bedre :)

Er ikke noe bedre jeg, tester el flere ganger om dagen :p

EL-tester mente du? Det er jo ikke noe poeng i å ta flere ganger om dagen, LH svinger jo naturlig gjennom døgnet. :) Jeg har aldri tatt mer enn én EL-test per dag. Noen kan ha nytte av 2 om dagen på det mest kritiske, men for de fleste er det bare tull fordi man uansett lett kan se stigning og reduksjon i LH over 4-5 dager med én test per dag. :p

Uff, håpar det blir masse liv her inne då, så me holder deg vekke frå slikt!

20 minutt går fort ;)

Ikke når man egentlig hadde lyst til å sove for 1 time siden, men bare ikke orker å reise seg fra sofaen (for da må jeg rydde bordet, lufte hunden fort og ja. Slukke lysene og alt det der).

Skjønner jeg godt. Jeg er høstdeprimert jeg nå for tiden. Ikke på ordentlig altså, men jeg merker at jeg er mer sur, mutt, sliten og lei.
Jeg er sliten, lei, sur og mutt jeg også.

Jeg som egentlig liker høsten. Eller, nei, ikke høsten, men tanken på at det går mot desember. Og det gjør jeg i år også, jeg er bare litt sliten og lei

Back
Topp