Det hørtes lurt ut! Kva leverandør har du?Har app på tlf (remote-app) til de gangene jeg ikke finner den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes lurt ut! Kva leverandør har du?Har app på tlf (remote-app) til de gangene jeg ikke finner den![]()
Hei heiHar vore vekke ei stund frå skravletråden. Har vore i sjokk, er vel egentleg det fortsatt, men det byrjar å synke inn. Var på tidleg ul for 2 veker sia for å sjekke om det var liv i magen min. Da var det 2,5 veke sia sist eg hadde vore på UL og da var det ikkje noko der.
Kom i allefall derifrå med eit STOOOORT sjokk! Var meir enn nok med liv der inni! Såg ikkje berre eitt hjerte som banka, men det var jaggu med TO hjerter som banka der inni!!
Som sagt, fortsatt i sjokk og innimellom blir eg heilt panisk![]()
Gratulerer med tvillinger i magenHei heiHar vore vekke ei stund frå skravletråden. Har vore i sjokk, er vel egentleg det fortsatt, men det byrjar å synke inn. Var på tidleg ul for 2 veker sia for å sjekke om det var liv i magen min. Da var det 2,5 veke sia sist eg hadde vore på UL og da var det ikkje noko der.
Kom i allefall derifrå med eit STOOOORT sjokk! Var meir enn nok med liv der inni! Såg ikkje berre eitt hjerte som banka, men det var jaggu med TO hjerter som banka der inni!!
Ååå, så gøy, tvillingen
Gratulerer så mye
Gratulerer med tvillinger i magen![]()
Hei heiHar vore vekke ei stund frå skravletråden. Har vore i sjokk, er vel egentleg det fortsatt, men det byrjar å synke inn. Var på tidleg ul for 2 veker sia for å sjekke om det var liv i magen min. Da var det 2,5 veke sia sist eg hadde vore på UL og da var det ikkje noko der.
Blir tett, men sikker på det går bra. Ene venninna mi har 18 mnd mellom førstemann og tvillingene.TakkEr så rart! Eksistera ikkje tvillingar på mi side av familien... Hadde heller aldri forestilt meg at detta var eit "alternativ"
Blir veldig tette barn da... Gubben har ei jente på 8 år også får me tre barn på 14 mnd
Yngste er, håpar vi, fylt 14 mnd når twinsa kjem
![]()
Så kjektgratulerer så masse!! Når er termin?
![]()
Gjerne litt skravle med meg. Men når passer det bedre for deg å avtale en kveld for skravling, tro?
Blir tett, men sikker på det går bra. Ene venninna mi har 18 mnd mellom førstemann og tvillingene.
Hehe, du får knipe igjen så godt du kanTermin er 19 mai, men blir jo satt i gang seinast to veker før. Håpar dei blir inne til tidlegast veke 37. Har ikkje tid til å fø før den tid![]()
Har du så mye og gjøre på jobben om dagen? Synes du må jobbe på kvelden veldig ofte nå!
For å ha noe å skravle om
Ikke hjemmelagde, da.
Men fant en slik vogn som solgte ferske smultringer![]()
Samsung tvDet hørtes lurt ut! Kva leverandør har du?![]()
Det har eg og! Men må ha kontroll til tuneren, som er frå canal digital... for den går ikkje via tven... Hm. Skal sjekke opp i det derSamsung tv![]()
Gratulerer! Så heldig du er som får to!Hei heiHar vore vekke ei stund frå skravletråden. Har vore i sjokk, er vel egentleg det fortsatt, men det byrjar å synke inn. Var på tidleg ul for 2 veker sia for å sjekke om det var liv i magen min. Da var det 2,5 veke sia sist eg hadde vore på UL og da var det ikkje noko der.
Kom i allefall derifrå med eit STOOOORT sjokk! Var meir enn nok med liv der inni! Såg ikkje berre eitt hjerte som banka, men det var jaggu med TO hjerter som banka der inni!!![]()
Gratulerer! Så heldig du er som får to!![]()