Hvor var den, i lekekassen?Fekk det på her og til slutt... Har tydeligvis ei lita ei som har gøymt fjernkontrollen veldig godt... Klarte ikkje å finne den i alle fall... Men fekk no knota meg fram til kanal og volum på tuneren![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor var den, i lekekassen?Fekk det på her og til slutt... Har tydeligvis ei lita ei som har gøymt fjernkontrollen veldig godt... Klarte ikkje å finne den i alle fall... Men fekk no knota meg fram til kanal og volum på tuneren![]()
Eg tippar den er på rommet til mini. Men der søv ho, så kan ikkje begynne å rote rundt. Får klare meg utenHvor var den, i lekekassen?
Har litt lyst, men er vel siste episode av Ønskebarn også, så trur kanskje det blir den...Noen som skal se luksusfellen etterpå?
Neh ikke fra min side! I morgen blir det skravlings tenker jegEr det noe liv her i ettermiddag?
Skal se ønskebarn jegNoen som skal se luksusfellen etterpå?
Ja den MÅ jeg få med megHar litt lyst, men er vel siste episode av Ønskebarn også, så trur kanskje det blir den...
Har ikke peiling. Det eneste han sier han ønsker seg er boxere... Så da blir det vel det + noe annetSånn apropos julegaver.
Hva skal der gi deres kjære?
Noen som skal se luksusfellen etterpå?
Har han!? Oi . Hmm hva med å gi han en weekend tur til sommeren? Med lillejenta med selfølgelig. Trenger jo ikke være lengre enn til Kristiansand... Danmark... Sverige?Igjen så har mannen min bursdag på julaften... Han pleier og få en weekendtur som vi drar på i februar men det er ganske uaktuelt. Jeg synes det er sååå vanskelig!!
Den tar jeg oppHar litt lyst, men er vel siste episode av Ønskebarn også, så trur kanskje det blir den...
Er underholdende. Men fatter ikke at folk kan la det gå så langt!Jepp, syns det er underholdene...
Skal se ønskebarn jeg![]()
Så greit daDen tar jeg opp
Det var jo lurt. Jeg skal se sammen med ei venninne, så tror ikke jeg sovner. Farmen derimot blir for sent. Leggetid 22 i dag.Tar den opp og ser senere.
Er fryktelig trøtt på kvelden og har ikke lyst til å sovne med den på
Blir ønskebarn her ogHar litt lyst, men er vel siste episode av Ønskebarn også, så trur kanskje det blir den...
Det er så rørende! *snufs*Blir ønskebarn her og![]()
Har app på tlf (remote-app) til de gangene jeg ikke finner denFekk det på her og til slutt... Har tydeligvis ei lita ei som har gøymt fjernkontrollen veldig godt... Klarte ikkje å finne den i alle fall... Men fekk no knota meg fram til kanal og volum på tuneren![]()
Så heldig du er som kan gjer detDen tar jeg opp