Felles skravle 2015

Vet dere hva, nå er det vinter :P
Guttens skitrening begynner i morgen :P

Hei hei :) Har vore vekke ei stund frå skravletråden. Har vore i sjokk, er vel egentleg det fortsatt, men det byrjar å synke inn. Var på tidleg ul for 2 veker sia for å sjekke om det var liv i magen min. Da var det 2,5 veke sia sist eg hadde vore på UL og da var det ikkje noko der.
Kom i allefall derifrå med eit STOOOORT sjokk! Var meir enn nok med liv der inni! Såg ikkje berre eitt hjerte som banka, men det var jaggu med TO hjerter som banka der inni!! :o
Som sagt, fortsatt i sjokk og innimellom blir eg heilt panisk :P

Hei hei :) Har vore vekke ei stund frå skravletråden. Har vore i sjokk, er vel egentleg det fortsatt, men det byrjar å synke inn. Var på tidleg ul for 2 veker sia for å sjekke om det var liv i magen min. Da var det 2,5 veke sia sist eg hadde vore på UL og da var det ikkje noko der.
Kom i allefall derifrå med eit STOOOORT sjokk! Var meir enn nok med liv der inni! Såg ikkje berre eitt hjerte som banka, men det var jaggu med TO hjerter som banka der inni!! :eek:
Som sagt, fortsatt i sjokk og innimellom blir eg heilt panisk :p

Ååå, så gøy, tvillingen :)
Gratulerer så mye

Kom i allefall derifrå med eit STOOOORT sjokk! Var meir enn nok med liv der inni! Såg ikkje berre eitt hjerte som banka, men det var jaggu med TO hjerter som banka der inni!! :eek:
Gratulerer med tvillinger i magen:)

Så kjekt:D gratulerer så masse!! Når er termin? :)

Takk :) Er så rart! Eksistera ikkje tvillingar på mi side av familien... Hadde heller aldri forestilt meg at detta var eit "alternativ" :p Blir veldig tette barn da... Gubben har ei jente på 8 år også får me tre barn på 14 mnd :eek: Yngste er, håpar vi, fylt 14 mnd når twinsa kjem :eek:
Blir tett, men sikker på det går bra. Ene venninna mi har 18 mnd mellom førstemann og tvillingene.

Så kjekt:D gratulerer så masse!! Når er termin? :)

Termin er 19 mai, men blir jo satt i gang seinast to veker før. Håpar dei blir inne til tidlegast veke 37. Har ikkje tid til å fø før den tid :P

Gjerne litt skravle med meg. Men når passer det bedre for deg å avtale en kveld for skravling, tro?

Tja. Jeg vet ikke om jeg kan avtale noen tid. Usikkert hva vi skal frem til helgen, og helgen tror jeg at jeg er mye opptatt. Mulig jeg har noe tid på lørdag. Jeg er her nå da.

Blir tett, men sikker på det går bra. Ene venninna mi har 18 mnd mellom førstemann og tvillingene.

Korleis klare ho det? Eg klare ikkje å sjå før meg korleis det første året skal gå :P

Termin er 19 mai, men blir jo satt i gang seinast to veker før. Håpar dei blir inne til tidlegast veke 37. Har ikkje tid til å fø før den tid :p
Hehe, du får knipe igjen så godt du kan ;)

Kom i allefall derifrå med eit STOOOORT sjokk! Var meir enn nok med liv der inni! Såg ikkje berre eitt hjerte som banka, men det var jaggu med TO hjerter som banka der inni!! :o
Som sagt, fortsatt i sjokk og innimellom blir eg heilt panisk :P
Gratulerer! Så heldig du er som får to!:)

Gratulerer! Så heldig du er som får to!:)

Takk :) veit eg er heldig, men innimellom får eg fullstendig panikk og da synes eg ikkje det er sååå kjekt :P

Back
Topp