Felles skravle 2015

Akkurat nå ser de kråkeklubben på barnetv, så da er det greit, men fra kveldsmat til de sover lar det seg ikke gjøre, og etterpå bør jeg helst jobbe en time eller to.
Har du så mye og gjøre på jobben om dagen? Synes du må jobbe på kvelden veldig ofte nå!

Overtid, som vanlig. Holdt på med sånne lange dager siden.... Vel, dette er vel bare andre uka han er så sein, tidligere i september kom han stort sett hjem til å spise kveldsmat med dem.
Sånne dager begynner mannen med snart her og... Sesong på jobben hans fra slutten av oktober - februar betyr og begynne 4-5 om morgningen og komme hjem ved 22 tiden på kvelden. Men greit han tar alt det nå før jul så de andre kan ta januar og februar

Nam, nam, nam..
Varme smultringer :)

Har du så mye og gjøre på jobben om dagen? Synes du må jobbe på kvelden veldig ofte nå!

Kombinert mye å gjøre, og for korte dager på jobb. I dag pga hjemmekontor med vaskemaskinfiksefolk, og min manglende evne til å jobbe hjemmefra... Støvsuge før de kom, og lufte hunden som sutret og... Ja.

Kombinert mye å gjøre, og for korte dager på jobb. I dag pga hjemmekontor med vaskemaskinfiksefolk, og min manglende evne til å jobbe hjemmefra... Støvsuge før de kom, og lufte hunden som sutret og... Ja.
Det er nok ikke veldig lett og finne motivasjonen hjemme! Hvertfall ikke når det er flere ting som skjer samtidig og alt helst skulle vært gjort i går

Sånne dager begynner mannen med snart her og... Sesong på jobben hans fra slutten av oktober - februar betyr og begynne 4-5 om morgningen og komme hjem ved 22 tiden på kvelden. Men greit han tar alt det nå før jul så de andre kan ta januar og februar

Jeg håper mannen er tilbake på normal neste uke, men vet ikke.

I januar starter jeg, Jan og des jobber jeg overtid, men bare ca 12 timer ekstra pr uke, fire timer tre dager. Det er til å leve med.

Det er nok ikke veldig lett og finne motivasjonen hjemme! Hvertfall ikke når det er flere ting som skjer samtidig og alt helst skulle vært gjort i går

Ja, det er noe med det... Skal bare, liksom... Blir ikke timer av det, og jeg må jo jobbe timene mine. Helst litt ekstra, så jeg kan avspassere juleferien før overtida tar til.

Jeg håper mannen er tilbake på normal neste uke, men vet ikke.

I januar starter jeg, Jan og des jobber jeg overtid, men bare ca 12 timer ekstra pr uke, fire timer tre dager. Det er til å leve med.
Det er jo overkommelig ja, selvom du helt sikkert blir fryktelig sliten og!

God kveld:)
Mann og barn er på årets siste fotballtrening, jeg burde pakke julegaver...Stuebordet ser ikke ut

Last edited:
Back
Topp