Felles skravle 2015

Hvorfor henger denne skyggestreken der enda. Håper du får en skikkelig positiv, men er vel litt tidlig til å få så strek test enda?

Det regnes som normalt at kroppen kan produsere litt hcg når man ikke er gravid, min teori er at det har hengt seg opp på 2-3 i min kropp i lang tid, nå går det nedover mot 0 igjen for nå er skyggestreken veldig svak.

Jeg fikk svak skyggestrek 8 dpo de gangene jeg har vært gravid tidligere, men den streken jeg fikk i dag er det jo nå umulig å si om er pga en ny spire eller om det fremdeles er rester etter MA'en.

Det regnes som normalt at kroppen kan produsere litt hcg når man ikke er gravid, min teori er at det har hengt seg opp på 2-3 i min kropp i lang tid, nå går det nedover mot 0 igjen for nå er skyggestreken veldig svak.

Jeg fikk svak skyggestrek 8 dpo de gangene jeg har vært gravid tidligere, men den streken jeg fikk i dag er det jo nå umulig å si om er pga en ny spire eller om det fremdeles er rester etter MA'en.
Håper det er ny spire

Er det noe liv her i ettermiddag?

Jeg er her sånn litt nå, tror jeg.

Ungene skal se barnetv og mor slapper av med iPad, som fungerer bedre for meg enn app, for jeg har det i nettleser her.

Jeg kjeder meg så! Ingen som skal skravle? :o

Ser ikke helt sånn ut :p
Jeg drev og laget middag, og etterpå har vi spist den.

Ungene begynner å savne faren, så lillesøster ringte med leketelefonen sin til ham, og fortalte oss at han kommer hjem nå med en gang.

Han kommer nok etter at de er i seng.

Jeg kjeder meg så! Ingen som skal skravle? :eek:

Bittelitt nå ei lita stund. Deretter er det kveldsmat og stell og legging. Og evt jobb, men sikkert med iPad på siden.

Jeg drev og laget middag, og etterpå har vi spist den.

Ungene begynner å savne faren, så lillesøster ringte med leketelefonen sin til ham, og fortalte oss at han kommer hjem nå med en gang.

Han kommer nok etter at de er i seng.
Jobber han sent i dag?

Bittelitt nå ei lita stund. Deretter er det kveldsmat og stell og legging. Og evt jobb, men sikkert med iPad på siden.
Er kanskje ikke så lett og få til skravling dersom du er alene med barna i kveld!

Jobber han sent i dag?
Overtid, som vanlig. Holdt på med sånne lange dager siden.... Vel, dette er vel bare andre uka han er så sein, tidligere i september kom han stort sett hjem til å spise kveldsmat med dem.

Er kanskje ikke så lett og få til skravling dersom du er alene med barna i kveld!
Akkurat nå ser de kråkeklubben på barnetv, så da er det greit, men fra kveldsmat til de sover lar det seg ikke gjøre, og etterpå bør jeg helst jobbe en time eller to.

Back
Topp