Nei du er trygt plassert ca midt på listenværre for oss i grenseland. Det er nok at de 10 siste skravler over 100 på en kveld så er det fryktelig jevnt
Det tror jeg er lite sannsynlig. Vi får likevel se.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei du er trygt plassert ca midt på listenværre for oss i grenseland. Det er nok at de 10 siste skravler over 100 på en kveld så er det fryktelig jevnt
Ja håper å tror at de fleste har senket tempoet. Skal prøve å holde meg der jeg et, men vi får se hva mnd bringerDet tror jeg er lite sannsynlig. Vi får likevel se.Jeg hadde en god start i forrige uke, og en skravlekveld i går, men tror jeg får lavere snitt fremover. Så da er det veldig greit at tempoet er lavere nedover også.
Veldig greit! Jeg og har noe å gå påDet tror jeg er lite sannsynlig. Vi får likevel se.Jeg hadde en god start i forrige uke, og en skravlekveld i går, men tror jeg får lavere snitt fremover. Så da er det veldig greit at tempoet er lavere nedover også.
Huff... får håpe du får ladet opp. Mannesyken er tung når man ikke har batteriene fult oppladetSur og syk mann hjemme fra jobb + sliten og trøtt kone = dårlig match. Gikk og la meg litt![]()
Ja håper å tror at de fleste har senket tempoet. Skal prøve å holde meg der jeg et, men vi får se hva mnd bringerhvordan går det med deg?
Ja den jeg tenkte på. Det er forståelig. Håper det klaffer i denne pp. Lenge til du kan teste?Hvordan da tenker du på? I forhold til prøvingen? Jeg er lei.
Bekvemt for oss som er "der nede"...Du har over dobbelt så mange innlegg etter at første uken er over ja.Dessuten går snittet til 30. plassen gradvis nedover nå. Så tempet der nede er roligere enn i starten.
Jeg trenger en skravlekveld!Det tror jeg er lite sannsynlig. Vi får likevel se.Jeg hadde en god start i forrige uke, og en skravlekveld i går, men tror jeg får lavere snitt fremover. Så da er det veldig greit at tempoet er lavere nedover også.
Det har vært en ny oppdatering nåJeg trenger en skravlekveld!
Bare om vi er sammen, og ikke så fort fra meg på mobil, tastaturet og jeg er ikke enige om hvilke ord jeg mener...Det har vært en ny oppdatering nåjeg er gjerne med på det. Selv om jeg vet du å Lykkeliten_86 skravler i ett raskt tempo
Sitter også på app.... den er ikke bestandig like raskBare om vi er sammen, og ikke så fort fra meg på mobil, tastaturet og jeg er ikke enige om hvilke ord jeg mener...
Og jeg har altså ikke pc på ukjent tid inntil fikset eller erstattet
Nettopp.Sitter også på app.... den er ikke bestandig like rask![]()
Da får vi ta det som det kommerNettopp.
Men vi får se om jeg kan skravle i kveld, jeg burde jobbe men vi får se om jeg orker
Ja den jeg tenkte på. Det er forståelig. Håper det klaffer i denne pp. Lenge til du kan teste?
Hvorfor henger denne skyggestreken der enda. Håper du får en skikkelig positiv, men er vel litt tidlig til å få så strek test enda?Jeg begynte å teste i dag, 8 dpo. Den vanlige skyggestreken etter MA'en er der fortsatt. Så får vi se om noen dager om det er noe mer. Jeg tror ikke det. Kjenner jeg er veldig negativ.
Håper så for deg vennen <3Jeg begynte å teste i dag, 8 dpo. Den vanlige skyggestreken etter MA'en er der fortsatt. Så får vi se om noen dager om det er noe mer. Jeg tror ikke det. Kjenner jeg er veldig negativ.
Uffda, håper på positivJeg begynte å teste i dag, 8 dpo. Den vanlige skyggestreken etter MA'en er der fortsatt. Så får vi se om noen dager om det er noe mer. Jeg tror ikke det. Kjenner jeg er veldig negativ.
Jaaaaa... håper på detEr det noe liv her i ettermiddag?