Felles skravle 2015

I dag føles det ekstra kjipt. Tårene sprutet.. Ingen trøst å få heller.

Skjønner ikke hvordan han tenker. Alt blir vridd rundt til "min feil"
Er det noe spesielt som har skjedd? Det var du som skrev i går at du har blitt sykmeldt ut uka, er det ikke? Synd at ikke mannen tar ekstra vare på deg da.

Fy søren jeg er så kald!!! Vi har enda ikke fått på varmeovnene og prøver febrilsk og og tenne lys overalt for og finne varmen. Ikke har vi noe og fyre i peisen med heller

Usjda. Når kan dere få på varmeovnene da?

Er sikkert ikke hjemme da heller :( den skal bestilles til uke 24 - og han reiser om 4uker (er 19+5 i dag)
Det går an å ringe å be om time tidligere og forklare situasjonen. Jordmødre er gode på både å lytte og gi råd til vordende foreldre. De er veldig opptatt av hvordan forholdet er, er min erfaring.

Høy puls. Lege mente jeg var stresset og må slappe av.

Huff :/
Ja, jeg husker det. Jeg mente mellom deg og sambo. Kanskje du fremover bør ta han med deg til lege også, så han får høre hva legen sier om formen din. Kanskje han ser på det annerledes når han hører andre fortelle at du er nødt til å ta det med ro. Det hjelper jo neppe på stressnivået ditt at dere krangler.

Mannen er hjemme, og fikser pc til meg før han skal jobbe litt mer hjemmefra. Snille mannen. Gikk "tidlig" fra jobb for å rekke butikkene så han fikk tak i batteri, jeg fikk ikke det der jeg var, nemlig.

Jeg elsker ham. Han sliter litt, det virker skummelt å skru opp en laptop slik, men han prøver, og pleier klarte det etter noe tid.

Men tid er issue her, for han skal jo jobbe etterpå, og det er snart leggetid for folk som skal på jobb i morgen tidlig

Back
Topp