Felles skravle 2015

Men det er fint, det kan vi like :D

Ja, det er helt greit. Jeg skal bare holde meg jevnt over 25. plass så jeg ligger "trygt" så da er det greit om det går tregere der nede. :p

Sykeste :eek::D Så fantastisk

Hun hadde jo fått beskjed om at det skulle ta hvert fall 12 timer, så hun skulle vente med å komme inn til kl. 9, men så dro de vel heldigvis inn før det, for hun ble vel mamma litt etter 11.

Ja, det er helt greit. Jeg skal bare holde meg jevnt over 25. plass så jeg ligger "trygt" så da er det greit om det går tregere der nede. :p

Jeg ligger på 25. plass, og føler meg ikke så trygg.
Men på den andre siden, den oppdateringen kom kl 18:01, og på det tidspunktet hadde jeg ikke hatt tid til skravle noe enda

Jeg ligger på 25. plass, og føler meg ikke så trygg.
Men på den andre siden, den oppdateringen kom kl 18:01, og på det tidspunktet hadde jeg ikke hatt tid til skravle noe enda

Tja. Om jeg holder meg på 25. plassen jevnt over så hadde jeg følt meg trygg, så kunne jeg tatt 1 skravledag eller 3 i slutten av måneden.

Vi får se. De første dagene var snittet til 30. plassen mer enn 2000, nå er det nærmere 1900. Det går nedover altså. Vi får se om noen dager til, og så på sluttinnspurten. Umulig å si med den gjengen på 30. - 40. plass.
Da håper vi deg går ned ;)

Back
Topp