Helst ikke neiJa vi må bare passe på at vi ikke detter lengre ned enn plass 20! Da ligger vi godt an
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helst ikke neiJa vi må bare passe på at vi ikke detter lengre ned enn plass 20! Da ligger vi godt an
Vel det er fremdeles tidlig i måneden, vi får se hva som skjer videreNei det skal du ikke!De 10 siste kommer til å gi seg når de innser at det blir for hard kamp
![]()
Jeg kjenner at jeg kommer til å bli lei av å skravle denne mndHelst ikke nei![]()
Mye kan skjeVel det er fremdeles tidlig i måneden, vi får se hva som skjer videre
Det jeg tenkteIkke i det hele tatt!!!!![]()
![]()
Åh, det tror jeg at jeg også har! Da blir det nok kakao etter pizzaenVi har tilogmed kremtopp i kjøleskapet etter forrige hyttetur.....
Ja klart alle "oss" skal være med i trekningen. Vi vil jo at noen av oss skal vinne![]()
Blir nok ikke med i november vil jeg troJeg kjenner at jeg kommer til å bli lei av å skravle denne mnd![]()
Du kjenner meg litt for godt nå!Det jeg tenkte![]()
Nei ... Det vil jeg ikke tro!Blir nok ikke med i november vil jeg tro![]()
Ja ikke santAkkurat, og jo flere av oss som er der, jo større er sjansen for å ta premiene "hjem"
Gjør nok det skjønner duDu kjenner meg litt for godt nå!![]()
Blir nok ikke med i november vil jeg tro![]()
For meg starter høstferien i morgenEller høstferien slutter..
Da er det mye annetTenker litt av det samme...
Haha ja.. Hun er kjempe GALJeg ser svenske Hollywoodfruer. Har dere sett det? Hun Gunilla er virkelig helt gal
Jeg ser svenske Hollywoodfruer. Har dere sett det? Hun Gunilla er virkelig helt gal