Men det er fint, det kan vi like![]()
Ja, det er helt greit. Jeg skal bare holde meg jevnt over 25. plass så jeg ligger "trygt" så da er det greit om det går tregere der nede.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det er fint, det kan vi like![]()
Takk. SkravlesKose deg masse!![]()
SykesteSå fantastisk
Ja klart alle "oss" skal være med i trekningen. Vi vil jo at noen av oss skal vinne![]()
Åh, det tror jeg at jeg også har! Da blir det nok kakao etter pizzaen![]()
Hihi, 150 holder i massevis
Ja, det er helt greit. Jeg skal bare holde meg jevnt over 25. plass så jeg ligger "trygt" så da er det greit om det går tregere der nede.![]()
Det gjør jeg ogsåJeg gjør alt jeg kan for å styre unna
Jeg ligger på 25. plass, og føler meg ikke så trygg.
Men på den andre siden, den oppdateringen kom kl 18:01, og på det tidspunktet hadde jeg ikke hatt tid til skravle noe enda
Ja. Derfor hun fortsetter å ligge på 3. plassen.![]()
Tja. Om jeg holder meg på 25. plassen jevnt over så hadde jeg følt meg trygg, så kunne jeg tatt 1 skravledag eller 3 i slutten av måneden.
Haha, jaOg så fant du meg som er like forvirret![]()
Da håper vi deg går nedVi får se. De første dagene var snittet til 30. plassen mer enn 2000, nå er det nærmere 1900. Det går nedover altså. Vi får se om noen dager til, og så på sluttinnspurten. Umulig å si med den gjengen på 30. - 40. plass.
Takk takk
Ja, det blir fintHøres deilig ut.
Kos deg masse
Kengu dere snakker om?
Da håper vi deg går ned![]()
Akkurat, og jo flere av oss som er der, jo større er sjansen for å ta premiene "hjem"