Lilla86
Forumet er livet
Det ble melkesjokolade med daim i hellerHehe.. Jeg vurderer fortsatt. Tror jeg faller for fristelsen i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble melkesjokolade med daim i hellerHehe.. Jeg vurderer fortsatt. Tror jeg faller for fristelsen i dag.
Ja, jeg bare tulla litt.Hun har faktisk roet seg ned altså!
Var ikke ment som noe annet enn en spøk.
Vi får se om en uke til, da er vi halvveis og hatt unna både litt høstferie og 2 helger.![]()
Vi må få hvert fall én av de tre ekstrapremiene synes jeg.
Nå skulle mannen vært her! Hmmmm.. SOA venter på oss
Det ble melkesjokolade med daim i hellerogså på en tirsdag. Jeg bør egentlig skjerpe meg.
Skulle ønske mannfolkene faktisk visste hva gravide går igjennom. Tungt at han er så lite engasjert/forståelsesfull..!!
Syn vi skal hente hjem alle jeg![]()
Håper du vinner noe jeg!Syn vi skal hente hjem alle jeg![]()
Jeg sitter så godt under pleddet i sofaen, så for meg var det varmest å sitte i ro og strekke meg etter sjokoldaenDet er også godt, men jeg har mest lyst på kakao fortsatt jeg. Varmt!![]()
Får ikke skravlet så mye i helgene jeg
Jeg sitter så godt under pleddet i sofaen, så for meg var det varmest å sitte i ro og strekke meg etter sjokoldaen![]()
Skulle ønske mannfolkene faktisk visste hva gravide går igjennom. Tungt at han er så lite engasjert/forståelsesfull..!!
I dag føles det ekstra kjipt. Tårene sprutet.. Ingen trøst å få heller.Huff. Det høres ikke noe godt ut.Ikke noe hyggelig når det blir sånn.
Så dumt at du har det sånnSkulle ønske mannfolkene faktisk visste hva gravide går igjennom. Tungt at han er så lite engasjert/forståelsesfull..!!
Han kjente utenpå for to dager siden joDet kommer til å hjelpe.
Mannen min var også slik før han virkelig kunne kjenne spark og magen ble skikkelig stor med første.
Nå er han mer forståelsesfull.
Snakker til døve ørerSå dumt at du har det sånnHar du fått snakket ordentlig med han om det?
Håper du vinner noe jeg!
Vet jeg ikke gjør - har ikke vinnerlykke i tombola engangmen det gjør ikke no. Synes det er like kjekt å se hvor glad andre blir
![]()