Felles skravle 2015

Hahaha, jeg så det ikke helt for meg, men det KUNNE jo vært det:D Nå ler jeg høyt Molly! Takk, det trengte jeg i dag:p
Haha jeg døde litt når jeg skrev det selv :D HOHO :D

Kan jeg få lov til å skryte av mannen min?

Altså, i går var han ute på lageret og hentet noen Ivar hyller.
Tømte vår overfylte, og ekstremt rotete utebod, skrudde opp hyllene, satte inn alt på en fornuftig måte og fikk plass til vognen, og det er fremdeles mer plass

Haha, det hadde vært noe:-)

Over til noe annet, vet du om det er gutt eller jente du skal få Twinkle? Dere er jo så langt på vei nå, flere av dere:eek:
Ja, tiden går så utrolig fort :o jeg venter en jente :D Hvordan går det med deg?

Tømte vår overfylte, og ekstremt rotete utebod, skrudde opp hyllene, satte inn alt på en fornuftig måte og fikk plass til vognen, og det er fremdeles mer plass
Det er alltid lov å skryte av mannen! Så deilig med ryddig og romslig bod! Det fortjener skryt:-)

Såklart du kan :D så flink han er!

Såå koselig❤️ Med meg går det ganske greit. Går på første pergokur nå, IKM torsdag/fredag i neste uke, så det blir spennende:-)
Oh, så spennende da!! Håper virkelig det kan klaffe for dere :D

Back
Topp