Har ikke hatt noe liv idag så da blir det sånnDu har vært utrolig flink nå!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke hatt noe liv idag så da blir det sånnDu har vært utrolig flink nå!!
Hahaha, jeg så det ikke helt for meg, men det KUNNE jo vært detHAHAHAHA NEIDA![]()
![]()
![]()
Klarer han ikke jeg heller. HOHO
Tenk og være så morsom deg daHAHAHAHA NEIDA![]()
![]()
![]()
Klarer han ikke jeg heller. HOHO
Jeg bare TULLAHOHOHOH
![]()
Haha jeg døde litt når jeg skrev det selvHahaha, jeg så det ikke helt for meg, men det KUNNE jo vært detNå ler jeg høyt Molly! Takk, det trengte jeg i dag
![]()
Hihi ! Er vist i det morsomme hjørnet i dagTenk og være så morsom deg daHahaha
![]()
Man gjør jo ikke det!Vel, man vet aldri..
Det er du visstHihi ! Er vist i det morsomme hjørnet i dag![]()
Haha, det hadde vært noeTenk og være så morsom deg daHahaha
![]()
Ja, tiden går så utrolig fortHaha, det hadde vært noe
Over til noe annet, vet du om det er gutt eller jente du skal få Twinkle? Dere er jo så langt på vei nå, flere av dere![]()
Det er alltid lov å skryte av mannen! Så deilig med ryddig og romslig bod! Det fortjener skrytKan jeg få lov til å skryte av mannen min?
Altså, i går var han ute på lageret og hentet noen Ivar hyller.
Tømte vår overfylte, og ekstremt rotete utebod, skrudde opp hyllene, satte inn alt på en fornuftig måte og fikk plass til vognen, og det er fremdeles mer plass
Såklart du kanKan jeg få lov til å skryte av mannen min?
Altså, i går var han ute på lageret og hentet noen Ivar hyller.
Tømte vår overfylte, og ekstremt rotete utebod, skrudde opp hyllene, satte inn alt på en fornuftig måte og fikk plass til vognen, og det er fremdeles mer plass
Hihi, skjønner det herHihi ! Er vist i det morsomme hjørnet i dag![]()
Såå koseligJa, tiden går så utrolig fortjeg venter en jente
Hvordan går det med deg?
Det er alltid lov å skryte av mannen! Så deilig med ryddig og romslig bod! Det fortjener skryt![]()
Oh, så spennende da!! Håper virkelig det kan klaffe for dereSåå koseligMed meg går det ganske greit. Går på første pergokur nå, IKM torsdag/fredag i neste uke, så det blir spennende
![]()
Å, det er så gøy med vogner!Og vognen som er satt inn der, er vognen etter de to først.
Jeg skal se over den til helgen og avgjøre om vi trenger en helt ny vogn, eller om det bare holder med et nytt understell![]()
, så kommer til å kjøpe en sånn når jeg en gang blir gravidTusen takk, det håper jeg og!!Oh, så spennende da!! Håper virkelig det kan klaffe for dere![]()