Om en halvtimes tidNår kommer dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om en halvtimes tidNår kommer dere?
Skikkelig vinnerinnstinkt jegJa vi skal vinne vettu![]()
Skulle ikke du se om gutten din hadde sovna? eller jenta de? Eller er jeg bare helt blåst nåHan, hvem?
Ja okei daHahaha.. Nei, det er ikke greit. Må logge av om vi er sammen IRL!
Hvordan skal du klare det?Om en halvtimes tid![]()
Regner med det er oppdatering dere snakker om, føler jeg har litt dårlig tid nåOm en halvtimes tid![]()
Jippi, det er ikke lenge tilOm en halvtimes tid![]()
Jeg sender privatjeten minHvordan skal du klare det?![]()
Jada! *gjesp igjen* Kl.06.30....Du skal vell opp tidlig i morgen å du?
Det trur jeg også, han er litt kjekk å se påJeg tenkte også på Magnus. Og jeg tror Magnus vinner.
Skulle ikke du se om gutten din hadde sovna? eller jenta de? Eller er jeg bare helt blåst nå
Åja men da kommer jeg også om ca 30 minJeg sender privatjeten min
Han er jo detDet trur jeg også, han er litt kjekk å se på![]()
Oi der sa du noe, har klær i maskinen som skal i trommelen. Får bli i morgenDa er jeg tilbake, måtte bare sette i gang oppvaskmaskinen..
Hihi okei jeg trodde du fortsatt var oppe. Men da skjønner jeg!Nei, du leste litt fort, jeg sa jeg hadde satt i gang oppvaskmaskinen.
Er en stund siden jeg var opp.
Jeg hører det dersom de ikke sovner med en gang..
Hei Molly! Vanskelig å henge med her, må bare hoppe inn et stedLanterneHeii fint å se deg.
Jeg hengte netopp opp en vask. Gleder meg til vi får tørketrommel!Oi der sa du noe, har klær i maskinen som skal i trommelen. Får bli i morgen![]()
Ja nå er vi slemmeHohohoo enig! *slemme oss*
Hopp inn her duHei Molly! Vanskelig å henge med her, må bare hoppe inn et sted![]()