Molly
Med lille spira i magen <3
Ikke så dumt detDu kan ordne med privat sjåfør så kan vi skravle igjenom bv![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så dumt detDu kan ordne med privat sjåfør så kan vi skravle igjenom bv![]()
Hørtes godt også!Ja namm, det er så godtMen jeg har laga karamellsaus med sirup, sukker og div i. Ble kjempe godt
![]()
Tror jeg neppe det blir, aldri flink til å legge meg tidlig jegBlir det tidlig kvelden?
Det er jeg! *gjesp*
Når kommer dere?Ikke så dumt detHvis ikke kan vi skravle mens lykkeliten kjører. Hoho
![]()
Du kan ordne med privat sjåfør så kan vi skravle igjenom bv![]()
Da må du legge deg tidligLitt trøtt ja![]()
Du må lytte til kroppen om du er trøttTror jeg neppe det blir, aldri flink til å legge meg tidlig jeg
Så sant!!Hahaha.. Nei, det er ikke greit. Må logge av om vi er sammen IRL!
Hei duHer var det liv! Ser jaggu ut som at jeg må slå på pc'en for å holde følge her![]()
Må jeg det?Du må lytte til kroppen om du er trøtt![]()
Tenkte Magnus, å han ble det. Hvem trudde du?Hvem tror du han velger?
Det er jeg enig med deg iHahaha.. Nei, det er ikke greit. Må logge av om vi er sammen IRL!
Ja så hun har mindre sjangse for å vinne premiene våreIkke så dumt detHvis ikke kan vi skravle mens lykkeliten kjører. Hoho
![]()
Jeg tenkte også på Magnus. Og jeg tror Magnus vinner.Tenkte Magnus, å han ble det. Hvem trudde du?
Jeg henger litt etter med den trege tlf min![]()
Hohohoo enig! *slemme oss*Ja så hun har mindre sjangse for å vinne premiene våremohahha
Var han sovna?Da er jeg tilbake, måtte bare sette i gang oppvaskmaskinen..
Ja vi skal vinne vettuOy nå har dere satt inn skravle giretover 200 innlegg på kort tid.
Var han sovna?![]()