Tenkte akkurat det sammeEtter jeg Møtte deg. Hahaha. Hyggelig og få høre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte akkurat det sammeEtter jeg Møtte deg. Hahaha. Hyggelig og få høre!
Jeg gjemte meg bak puta!!Herregud så kleinthahahha rødmet av å se det jeg
![]()
Aldri. Trodde du hadde lært det ?Neida dere gjør selvsagt ikke det.
Men det er jo så dyrtÅh hihihiSmelte smørbukk?
![]()
Jeg har ikke prøvd selv siden jeg ikke er så veldig glad i den men det er visstnok bare å smelte sukker og når det er brunt, men ikke brent tilsette kremfløte til passe tykkelse litt og litt av gangen mens man pisker.Nei karamellsausen jeg lurte på![]()
Er visst tunglærtAldri. Trodde du hadde lært det ?![]()
Henger litt etter selvSom dere skravler, klarer jo ikke å henge med
Hihi skal ikke være lettEr visst tunglært![]()
Vi er veldig fornøyd med kvikJa, tre andre. Norema er dyrest, det blir det ikke. Regner med det blir Kvik eller øvereng interiør. En lokal en her som har veldig fine kjøkken med standard mål.
Her er det bare hodet som er tregtHenger litt etter selvmen tlf min er treg ikveld
Det skjønner jeg, har ikke fått noe enda jegDet verste er jo at jeg begynner å få julestemning allerede. Redd for å miste den når det nærmer seg jul!
Tror jeg aldri har har skravlet så mye på så kort tid før!Oppdatert 17:04
3. Kengu: 1186 (99 %)
4. Huleboer!: 918
7. Twinkle: 680
9. Lovebelly: 560 (47 %)
14. Liisjja: 483
15. Mars2015: 480
17. Lykkeliten: 451
21. ninhursag: 405 (34 %)
22. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 370
23. Plomme: 366
24. trinebeth: 341
25. Sara: 336
27. FruJohnsen: 311
54. Lilla86: 118
30. plassen har 278 (23 %)
31. plassen har 258
35. plassen har 228
40. plassen har 181
100. plassen har 53
Når denne dagen er over har det gått 16 % av oktober, tilsvarende 194 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 39 øverste på listen allerede forbi dagens mål.
I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.
Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200.
Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.
Haha, nesten så jeg gjorde det ogsåJeg gjemte meg bak puta!!![]()
Sikkert like greit. Fortsatt en liten stund tilDet skjønner jeg, har ikke fått noe enda jeg
Skravle? Vi? Har ikke skravlet siden i formiddag jeg!Hæææ vi skravler ikke.
Jeg er ikke langt unna, kan lage til deg jeg![]()
Syns sånne ting er så kleint.. Kunne han ikke bare ha sagt det? Kleint når de måtte gjette..Haha, nesten så jeg gjorde det også
Jeg har ikke skravla siden fredag!Skravle? Vi? Har ikke skravlet siden i formiddag jeg!
Okei, da må keg prøve det. Høres veldig godt utJeg har ikke prøvd selv siden jeg ikke er så veldig glad i den men det er visstnok bare å smelte sukker og når det er brunt, men ikke brent tilsette kremfløte til passe tykkelse litt og litt av gangen mens man pisker.
Blandingen må ikke bli kald i begynnelsen for da vil man få en klump sukker-knekk i fløte..