Felles skravle 2015

Takk for alle tips med mat i stad :D Det endte rett og slett opp med og kjøpe kebab siden vi ikke ble enige :p Har dere en fin kveld? :)

Mannen har klart å finne en fotballkamp på tv. vi snakker... mulig opprykk til 3. divisjon!

Kebab en sjelden gang er jo godt det:)
Sikkert tredje gangen jeg spiser det i mitt liv :p Men det var greit i kveld når vi har jobbet i leiligheten hele dagen :)

Blir det mareritt i natt tro?

Han var hellig overbevist om at det er jo bare oppfunnet tull på tv da, for leker lever ikke på ekte! Mitt forsøk på "det vet vi jo ikke, de der leve jo heller ikke når folkene ser det, trodde han ikke noe på. Kan du søke det opp på internettet, pappa? Og pappa la den diskusjonen død, åpenbart. Leker lages av plast og andre ting som heller ikke kan leve.

Jeg skal være med til drømmelandet for begge to. Hos lillesøster skal jeg ta ed en bok, for hun har ikke bøker i drømmelandet sitt, og så skal jeg lese for henne. I hans drømmeland skal i fly sammen, vi to. Ogha med oss mat så vi ikke blir sulten der vi flyr.

Han var hellig overbevist om at det er jo bare oppfunnet tull på tv da, for leker lever ikke på ekte! Mitt forsøk på "det vet vi jo ikke, de der leve jo heller ikke når folkene ser det, trodde han ikke noe på. Kan du søke det opp på internettet, pappa? Og pappa la den diskusjonen død, åpenbart. Leker lages av plast og andre ting som heller ikke kan leve.

Jeg skal være med til drømmelandet for begge to. Hos lillesøster skal jeg ta ed en bok, for hun har ikke bøker i drømmelandet sitt, og så skal jeg lese for henne. I hans drømmeland skal i fly sammen, vi to. Ogha med oss mat så vi ikke blir sulten der vi flyr.
Hihi, herlig :D synes det høres ut som et koselig drømmeland ♡

Hihi, herlig :D synes det høres ut som et koselig drømmeland ♡

Ja, de har koselige drømmeland begge to.

"om du gjør sånn mamma, så får du ikke være med i drømmelandet mitt!" er den strengeste trusselen lillesøster kommer med for tiden...

Back
Topp