Ja, skummelt når noen mister øyner og bein![]()
Og det kommer AAAAAALDRI til å gå bra, nemlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, skummelt når noen mister øyner og bein![]()
Vi spiser tidlig pga ungene, og da blir jeg alltid sulten på noe når kvelden kommer...
Kebab en sjelden gang er jo godt detTakk for alle tips med mat i stadDet endte rett og slett opp med og kjøpe kebab siden vi ikke ble enige
Har dere en fin kveld?
![]()
Blir det mareritt i natt tro?Og det kommer AAAAAALDRI til å gå bra, nemlig.
Her blir det snart kos meg tv og godisTakk for alle tips med mat i stadDet endte rett og slett opp med og kjøpe kebab siden vi ikke ble enige
Har dere en fin kveld?
![]()
Jepp, samme herDet gjør vi også, derav at denne snopeposen er kjekk![]()
Ikke sant!!Og det kommer AAAAAALDRI til å gå bra, nemlig.
Takk for alle tips med mat i stadDet endte rett og slett opp med og kjøpe kebab siden vi ikke ble enige
Har dere en fin kveld?
![]()
Så koseligHer blir det snart kos meg tv og godisdu da?
Joa, men så var jeg på 1 plass den første dagen, skravlet vel ca 200 da. Så hadde litt å gå påDet er ca dobbelt så mange som meg det...
Drops? Nå hørtes du ut som farmoren minSå koseligVi ser tv og spise drops
![]()
Oh no, god lørdagsunderholdning...Mannen har klart å finne en fotballkamp på tv. vi snakker... mulig opprykk til 3. divisjon!
Sikkert tredje gangen jeg spiser det i mitt livKebab en sjelden gang er jo godt det![]()
HahaDrops? Nå hørtes du ut som farmoren min![]()
Blir det mareritt i natt tro?
Takk! Alt er bra med alleHerregud så gøy! Gratulerer!!!! ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ Håper alt er bra med dere begge to. ♡
Ikke sant!!![]()
Hihi, herligHan var hellig overbevist om at det er jo bare oppfunnet tull på tv da, for leker lever ikke på ekte! Mitt forsøk på "det vet vi jo ikke, de der leve jo heller ikke når folkene ser det, trodde han ikke noe på. Kan du søke det opp på internettet, pappa? Og pappa la den diskusjonen død, åpenbart. Leker lages av plast og andre ting som heller ikke kan leve.
Jeg skal være med til drømmelandet for begge to. Hos lillesøster skal jeg ta ed en bok, for hun har ikke bøker i drømmelandet sitt, og så skal jeg lese for henne. I hans drømmeland skal i fly sammen, vi to. Ogha med oss mat så vi ikke blir sulten der vi flyr.
Oh no, god lørdagsunderholdning...
Hihi, herligsynes det høres ut som et koselig drømmeland ♡