Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel lov å gjøre det selv, det må bare godkjennes av en elektriker før strømmen settes på
Kommet litt lenger nå ds?
Har du så mye og gjøre eller kan du og ta tidlig helg?Kom inn på PCen til slutt. Nå har jeg lest en del, men det er dårlig luft på kontoret mitt og jeg er fryktelig trøtt og lite motivert. Alle på nabokontorene har tatt seg fri i dag pga høstferie. Småbarnsforeldre. Har derfor en liten pause nå.
Har du så mye og gjøre eller kan du og ta tidlig helg?
Kjedelig er det hvertfallJeg er i samme situasjon som Lykkeliten. Fordi vi er så få igjen er det desto mer å gjøre på oss.. Sånn er det bare.
JaGod morgen damer. Har dere sovet godt?
Har du så mye og gjøre eller kan du og ta tidlig helg?
Har nettopp kommet meg opp herJaMen nå er jeg trøtt igjen
Godt å slappe litt av ogsåJeg har heldigvis ganske lite jeg må gjøre. Det er lagt opp til høstferie her.![]()
JA det er bare å lade opp til julSiden jeg ble så trøtt lagde jeg meg en stor god kopp med "vinter-te".Den lukter jul så jeg drikker den bare når det er grått eller mørkt ute. Greit å ha litt på lur i kontorskuffen.
Vis vedlegget 81177
Det er jo deilig daJeg har heldigvis ganske lite jeg må gjøre. Det er lagt opp til høstferie her.![]()
Tror jeg skal legge meg littSove litt til da![]()
Mmm så deiligSiden jeg ble så trøtt lagde jeg meg en stor god kopp med "vinter-te".Den lukter jul så jeg drikker den bare når det er grått eller mørkt ute. Greit å ha litt på lur i kontorskuffen.
Vis vedlegget 81177
Som jeg gleder meg til jul ♡JA det er bare å lade opp til jul![]()
Synd tepoet er så stort. Det blir vel slik helt til en gruppe reser avgårdeTror jeg skal legge meg littHar nå skravlet 50 innlegg i dag allerede så gjør ikke noe om jeg detter ut litt
Ja bare håpe det blir snø istedet for vind i årSom jeg gleder meg til jul ♡