JA det er bare å lade opp til jul![]()
Ja. Det er jo ikke egentlig julete, men det lukter så veldig jul av den. Jeg elsker det! Jul! ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JA det er bare å lade opp til jul![]()
Tror jeg skal legge meg littHar nå skravlet 50 innlegg i dag allerede så gjør ikke noe om jeg detter ut litt
Er ikke lukten det viktigste for jule stemmning?Ja. Det er jo ikke egentlig julete, men det lukter så veldig jul av den. Jeg elsker det! Jul! ♡
Synd tepoet er så stort. Det blir vel slik helt til en gruppe reser avgårde
Ja, jeg blir egentlig litt stressa av detSynd tepoet er så stort. Det blir vel slik helt til en gruppe reser avgårde
Har ikke kommet igang endaBurde klare deg fint da ja
Er vel en oppdatering straks, så jeg sjekker der hvor mye jeg har skravlet på morran
Men jeg tror jeg klarer meg bra uten en stund jeg og
Sov godt![]()
Ja! Bare det ikke er snøstorm når baby kommer er jeg fornøyd! Dårlig måka herJa bare håpe det blir snø istedet for vind i år![]()
Og jeg elsker jul ♡♡♡Ja. Det er jo ikke egentlig julete, men det lukter så veldig jul av den. Jeg elsker det! Jul! ♡
Er ikke lukten det viktigste for jule stemmning?![]()
Ja de er i en annen liga...Tja. Foreløpig holder 30. plassen et snitt som tilsvarer ca 2000 innlegg i slutten av måneden. Jeg tror ikke alle 30 på topp kommer til å ta helt av. Topp 10 er en helt annen historie.![]()
Tja. Foreløpig holder 30. plassen et snitt som tilsvarer ca 2000 innlegg i slutten av måneden. Jeg tror ikke alle 30 på topp kommer til å ta helt av. Topp 10 er en helt annen historie.![]()
Ja kan ikke slappe av 1 dag. Mannen kommer til å bli dritt surJa, jeg blir egentlig litt stressa av det![]()
Orker ikke tenke på topp10Tja. Foreløpig holder 30. plassen et snitt som tilsvarer ca 2000 innlegg i slutten av måneden. Jeg tror ikke alle 30 på topp kommer til å ta helt av. Topp 10 er en helt annen historie.![]()
Det skjønner jeg godtJa! Bare det ikke er snøstorm når baby kommer er jeg fornøyd! Dårlig måka her![]()
Har ikke kommet igang enda![]()
Har det fint enda. Tenkte å lage meg en kopp kaffe latteGod formiddag! Er veldig mykje av og på her egfår liksom ikkje med meg alt som skjer. Menmen
håpar alle har ein finfin formiddag
![]()
Ja den er kanskje med på å lage stemmning til forberedelserJo, men det er bra det er grått på himmelen og kjølig ute også. For 20 grader og sol som det var for noen dager siden ødelegger for stemningen teen kan gi.Det må være en helhet liksom.
Hørtes veldig deilig utHar det fint enda. Tenkte å lage meg en kopp kaffe latte